Schooltvbank filmpjes

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo Pépe,

Vandaag stel ik vast dat www.bloggen de schooltvbankfilmpjes niet vertoont.
Alles is in orde met het script (embedcode in de brontekst). Ook de code ben ik ga controleren bij schooltvbank, ook deze zijn niet gewijzigd.
Dit heeft zich in het verleden nogmaals voorgedaan. Eén dag later was alles weer normaal. Wat is de oorzaak? Ligt die bij www.bloggen of elders?
Kijk eens naar de boodschap op de blog (in de maand oktober, november en december kan je normaal filmpjes vinden)
www.bloggen.be/vippertjes .

Groetjes,

Leni

Beste,


Filmpjes worden niet naar de server van bloggen geüpload, dus kan daar het probleem niet liggen, maar heb je wel elders anders geplaatst, of van het internet gedownload, als daar de server uitvalt of er wordt aan de server gewerkt, zullen tijdelijk deze filmpjes niet getoond worden.

Is dan alleen maar afwachten tot zij terug weergegeven worden.

Pépe
Dag Pépe,

Het probleem is ondertussen opgelost. Ik heb de redactie van schooltvbank een email gestuurd van het bestaande probleem. Blijkbaar was er een probleem bij hun.
In ieder geval bedankt voor je reactie en ook mijn beste wensen voor 2011!

Leni.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!