HTML opmaak in kleur

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,

Ik heb de kleuren van mijn blog aangepast, maar enkele dingen kan ik niet aanpassen. Dit zijn de pijltjes helemaal onderaan (om naar vorige berichten te gaan). Ook in de rechter- en linkerkolom staan bij "archief per week", "laatste commentaren" en "inhoud blog" voor elk berichtje nog een groen kadertje. Om het visueel te zien: www.bloggen.be/Kelly_in_Japan

Ik ben een redelijke leek op dit vlak, maar heb hulp ingeroepen. Zij konden dit echter ook niet oplossen.

Kan dit ook aangepast worden en hoe? (liefst in eenvoudige en begrijpbare taal, daar ik een leek ben!)

Alvast bedankt voor je antwoord!

Kelly
(gelieve niet te letten op mijn nickname, het forum aanvaardt blijkbaar geen Japanse karakters)

Beste,


En hoe wil je dit aanpassen ?

Pépe

Beste,

heel mijn blog is van de kleur "groen" of "wit" naar de kleur "rood" gegaan (de omkadering en de tekstkleur). De bovenvermelde stukjes blijven echter groen. Ik heb reeds op een blog gezien dat dit aanpasbaar is (maar heb van die persoon ook nog geen antwoord gekregen), maar ik weet niet hoe.

Ik wil dus dat de stukjes die op dit moment nog groen zien, ook rood worden.

Groetjes,
Kelly
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!