foto's personaliseren

Dit is de plaats waar u terecht kunt voor algemene vragen.

Moderator:Moderators

Kan ik via mijn blog mijn foto's personaliseren? (dus mijn naam in de foto plaatsen) Ik heb nog niet zolang geleden gevonden dat ik dit via paint kan doen, maar voor de foto's die ik reeds op mijn blog heb gezet, vind ik het een reuze-groot werk, ik zou mijn foto's er allemaal moeten afhalen, mijn naam in de foto's zetten en dan weer opnieuw in mijn blog zetten...
Ik hoop dat dit ook via "bericht wijzigen" kan...
Zou er ook iemand zijn die mij de tekens kan verklaren die bovenaan staan - dus al je een nieuw bericht wil maken of ereen wijzigen krijg je bij de lettertekens en lettergroote nog veel mogelijkheden, alleen weet ik niet wat ze allemaal beteken, als je erop staat met de muis krijg je ook geen uitleg...
Alvast bedankt

Hallo Nele1,


Om iets aan een foto te wijzigen moet je deze inderdaad van uw blog halen, deze bevindt zich op een server.

Er zijn buiten Paint verschillende tooltje waarmee je tekst op een foto kan plaatsen,zoals PhotoFiltre, Fotoscape ea, deze moet je wel eerst downloaden.

In de editor, voor "brontekst" staat een vraagteken als icoontje, klik hierop en u bekomt de uitleg van ieder icoontje.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!