Opmaak tekst "activiteit"

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste bloggers,

Ik heb op mijn blog een kalender staan. Als ik meer gegevens wil invullen bij een activiteit die ik op de kalender heb ingegeven, dan is de opmaak daarvan telkens verdwenen bij het publiceren. (vb centreren, vetjes, font e.d.)

Als ik de activiteit terug open via 'wijzigen' dan is de opmaak er nog wel.

Iemand enig idee hoe dat komt?

Alvast bedankt!

Hallo KH,


Is dit het agenda die je via "Personaliseer" hebt geplaatst of één die je van het internet hebt gehaald.

Is het ook mogelijk de URL van uw blog eens mee te delen.

Pépe

Dag Pépé,

Dank voor de snelle reactie!
Dit is inderdaad een agenda die ik via 'Personaliseer' heb geplaatst.

De url van onze blog is: lgetikhove.bloggen.be.

Mvg,

Kristoff

Hallo KH,


Klik eens op onderstaande link

http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... _blogs.pdf

Pépe

Dag Pépé,

Bedankt voor de link, maar deze geeft [u]geen [/u]antwoord op mijn vraag. Ik vind er enkel een uitleg over hoe een activiteit toe te voegen. Zover was ik ook al, anders had ik het probleem dat ik nu heb niet voor gehad.

Mijn vraag is: hoe komt het dat als je een activiteit toevoegt en de opmaak mogelijkheden gebruikt die je in het venster krijgt, deze opmaak volledig verloren gaat bij het on-line plaatsen. Als je terug gaat naar de activiteit via wijzigen, staat de tekst wel nog in de juiste opmaak.

Dus: in het editeer venster kan je tekst centreren, vetjes zetten, ander font gebruiken e.d., maar eens on-line gezet merk je daar niets van.

Zie de de blog onder activiteit "St Elooisviering"

Mvg,

KH

Hallo KH,


Dat klopt er wordt geen opmaak online geplaatst, alles wordt hier standaard weergeven.

Zal dit eens voorleggen aan de webmaster.


Pépe

Thanks!
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!