probleem met het gastenboek

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

hallo,

ik heb op mijn blog het gastenboek toegevoegd. Toen ik eens probeerde een reactie toe te voegen op het gastenboek van mijn eigen blog, meldde die mij dat er geen gastenboek is, dat die uitgeschakeld staat. K versta er niets van. In mijn ogen is alles ok in de instellingen. Daarbij heb ik reeds twee reacties gehad op mijn gastenboek. Kunnen jullie mij helpen ?

Hallo Katarina,


Kan je eens uw blogadres (URL) hier op het forum plaatsen

Pépe
hallo pépé,

hierbij mijn blogadres : http://www.bloggen.be/katarina0610

alvast bedankt

Hallo Katarina,


Ok, ik heb het gezien.

Gaat eens als volgt te werk en plaatst een tweede gastenboek.

►Log in op uw blog
►Klik op "Personaliseer"
►Scroll naar "gastenboek" en klik op het rechter groen pijtje.

Nu hebt je twee gastenboeken.

Verwijder nu terug deze die je hebt bijgevoegd.

Het probleem zou moet opgelost zijn

Succes
Pépe
hallo pepe,

Ik heb meerdere malen gedaan wat je gezegd hebt, ttz tweede gastenboek bijgezet, blog geopend, het toegevoegde gastenboek verwijderd maar niets helpt. Enkel als er twee gastenboeken actief blijven staan lukt het maar dat oogt niet mooi. :?
Nu heb ik het weer verwijderd en staat er maar één gastenboek op mijn blog die niet werkt. Kun je dit nog eens nakijken en me helpen aub ?

Hallo Katarina,


Ben eens op uw blog gaan loeren, ik vind maar één gastenboek en die werkt nu toch, open eens uw gastenboek, ik heb er testberichtje in geplaatst, dit kan je nu verwijderen

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!