Berichten in het verleden...

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hoi,
ik ben al enige dagen bezig met mijn oude dagboek naar hier te copiëren,alles ging goed tot vandaag,kan het zijn dat je per maand maar een bepaald aantal berichten kan plaatsen?

Ik heb tot nu toe 23 berichten geplaatst voor de maand februari 2008,maar al ik in het archief ga kijken[url]http://www.bloggen.be/icsi_dagboek_van_jole_en_robert/archief.php?startdatum=1201820400&stopdatum=1204326000[/url]verschijnen de laatste 2 toegevoegde berichten niet...
Hoe kan dat?
Ik heb mijn blog al een opnieuw gegenereerd,maar dat helpt niet,
alvast bedankt,Jole
[url]http://www.bloggen.be/icsi_dagboek_van_jole_en_robert/[/url]

Misschien een tijdelijk technisch probleempje?

Hallo Jole,


U kan zoveel berichten, per dag, week, maand plaatsen als u wenst.

Klik eens op "instellingen" scroll naar onder en kijk eens op hoeveel berichten "aantal berichten op het begin pagina" zijn ingesteld.

Pépe
En nog werkt het niet,er verandert niks,
ik heb het nu op 100 berichten ingesteld,dan zou alle berichten in het archief toch moeten verschijnen,per maand,maar nog steeds staan die laatste berichten er niet bij...

Ik vind dit eigenlijk vrij vervelend,want nu kunnen bepaalde blogs niet gelezen worden...
Groetekes Jole

Hallo Jole,

Als ik op uw archief april 2008 aanklik zie ik alle berichten geplaatst beginnende van 18 april zo naar 3 april.

Of wat bedoel je eigenlijk ?

Pépe

Hey Pepe,

inderdaad,dat klopt,april 2008 is ook nog geen verleden hé...
Probeer het eens met 11/2007 of 10/2007 dat zie je dat er maar 19 of 20 berichten van die maand verschijnen...
Ik weet ook niet hoe ik het nog anders moet uitleggen,sorry...

Groetekes,Jole

Hallo Jole

Plaatst eens uw archief even op "alle berichten" of "per dag" en kijk dan of ze alle te voorschijn komen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!