blijf e-mails krijgen.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Goede middag,iedereen,
Mijn probleem is dat ik via ieder bericht op mijn blog daarvan een e-mail krijg.Nogthans staat bij instellingen het op 'neen' en heb ik op 'wijzigen' geduwd.Moet ik helemaal onderaan dan ook nog eens op 'wijzigen' duwen?Ik doe het dus enkel op het bovenste stuk,omdat ik niet zekers ben dat ik dus helemaal onderaan daar ook op 'wijzigen' mag duwen.Ik heb het nu al 5 keer herhaald,er komt iedere keer op,uw instellingen zijn gewijzigd,maar de mails blijven komen,maar ik heb ze liever niet,mijn postvak loopt vol.
Wat moet ik daarmee doen nu?
Dank je vriendelijk voor de hulp.
http://www.bloggen.be/friendship_betty
Groetjes van Rebecca.

Hallo rebecca

Kijk eens op de PrtScrn naar de blauwe pijl, staat daar bij u ook [b]neen [/b]

[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197637716-860.gif[/img]

Op welke "[b]wijzigen" [/b] je klikt bij instellingen maak niet uit.

Pépe

Goede middag,ja,de 2 bovenste staan op 'ja' en verwittigen per e-mail staat al sinds gisteravond op 'neen',maar ik blijf ze toch krijgen,wat ik echt niet goed begrijp.
Groetjes van Rebecca en dank voor je snelle reactie.
Kijk,ze blijven binnenstromen nu de e-mails,maar hij staat op 'neen' en ik heb wel op wijzigen geduwd ,waarop dan opkwam,uw instellingen zijn gewijzigd.

Hallo rebecca,

Met welke browser werkt jij Internet Explorer 6 of 7 of een andere ?

Pépe

Daar vraag je me wat,ik ben een leek,hé,ik heb geen xp,maar denk wel windows 7,zal dat wel zijn,hoor.
Dank je wel.
P.S. : ik heb dit al eens gedaan met die e-mails en toen ging het wel,maar toen ik dus merktte dat ik zoveel mails kreeg,heb ik dat veranded en geen problemen gehad.
Maar ik moest een paar blogadressen te pakken zien te krijgen van mensen die mij kwamen bezoeken,maar nooit hun button of blogadres nalieten,dus heb ik voor 1 dag het systeem van die mails weer aangelegd om die adressen dus te kunnen zien dan.
En nu ligt ie dus weer al af van gisteren,maar het werkt niet meer,vandaar dat ik echt niet goed weet wat ik moet doen nu.
En ik krijg zéér veel gasten per dag,soms meer dan 35.Dus je kan je wel inbeelden dat zoiets niet bij te houden is en meestal zijn het dezelfde waarvan ik nu van iedereen hun blogadres heb,dus heb ik dit eigenlijk niet meer nodig nu.
Dank je vriendelijk en sorry,hoor.Rebecca.

Hallo rebecca,

Om te weten met welke browser je werkt, surft eens naar bv www.bloggen.be en in de menubalk klik je op "[b]help" [/b] vervolgens op [b]Over internet explorer [/b] dan kan je aflezen met welke browser en met welke versie je werkt. Dat nevenbij, maar door uw verdere uitleg lost dit ook het probleem niet op.

Maar begin u minder en minder te begrijpen, als iemand uw blog opent bekom je toch geen mail met zijn blogadres, of schrijven die 35 bezoekers allemaal wat in uw gastenboek of geven zij commentaar ?

Zelfs dat iemand iets in uw gastenboek schrijft, hebt je toch het mailadres niet ook geen blogadres. Kan je eens uitleggen met welk kanaal je aan die 35 mailtjes komt van die 35 bezoekers.

Dit is geen kritiek, ik wil u alleen maar helpen, is het een technisch probleem dan moet een andere oplossing gezocht worden, maar daarover moeten wij eerst zeker zijn.

Pépe

Ja,ik heb dus internetexplorer 7.Iedereen die een reactie zet of in mijn gastenboek schrijft,daar krijg ik dus een mail van.
Op die mail staat normaal gesproken ook hun blogadres(niet altijd,meestal wel) en ook hun internet adres,ALTIJD.
In geval ik hen dus wil antwoorden moet ik dus enkel op die mail die ik krijg klikken op doorsturen en ik zit automatisch op hun e-mail adres,maar soms staat hun e-mail adres rechtstreeks op de mail die ik krijg van mijn blog zelf.
Kan je volgen?Ik hoop het.
Sorry,ik blog nog maar een maand,en dacht dat dit normaal was.Verleden week gaf een blogger mij zelf de tip om de e-mails te laten toekomen,zodat ik hun blogadres zou te weten komen en indien het er niet bijstond,kon ik er wel aanraken door op die e-mail dus op doorsturen te klikken en dan komt het e-mail adres van mijn bezoeker op die mail te staan,zodat ik kan weten wie het is.
Als je een blogger gaat gaan bezoeken,ben je toch verplicht van een geldig e-mailadres in te vullen ook?
Dus is het volgens mij ergens logisch dat hun adres ik zo ook te weten kom,allez,dat denk ik toch,hé.
Sorry voor al het werk dat ik je geef.
Wil ik mij weer ne keer opnieuw uitloggen en inloggen en opnieuw proberen?
Rap zal ik het nu natuurlijk niet weten,want de meeste gasten zijn nu al geweest vandaag,maar ik kan nog altijd maar ne keer proberen ook,hé,nen mens weet maar nooit,sorry,ik versta er nikse van.
Verleden week ben ik nog iets raars met die blog tegengekomen.Had een achtergrond geplaatst,een nieuwe en plots was hij weg,terwijl de code er nog stond.
Opnieuw geprobeerd,noppes,heb andere achtergrond moeten nemen,dit is ook altijd een raadsel voor mij gebleven.
Het heeft er nu nikske mee te maken natuurlijk,maar dit gaat er bij mij moeilijk in dat je achtergrond zomaar verdwijnt,terwijl ik niet aan de code ben geweest en ze er zelfs nog op stond,die code.
Rare dingen,hé,die pc's.
Dank je wel voor al je werk,hoor.Rebecca.

Sorry,het kanaal waar ik mee werk is gewoon mijn adres van telenet.
Rebecca.

Hallo rebecca,

Ik denk dat ik de dader gevonden heb.

► Log in op uw blog
► Klik op [b]Personaliseer[/b]
► Klik in de kolom waar uw gastenboek staat op [b]Gastenboek[/b]
► U bekomt nu dit vester, zie PrtScrn

[img]http://www.plaatjesupload.nl/img33/1197648048-380.gif[/img]

► Kijk eens bij de groene pijl wat daar staat
► Klikt nu het cirkeltje naast [b]Neen [/b] aan, zie rode pijl
► Klik op [b]wijzigen [/b] zie blauwe pijl.

► Instellingen laat [quote]Verwittig mij per e-mail indien men een reactie/commentaar ingeeft op een bericht [/quote] op [b]neen [/b] staan.

Nu zou je geen mailtjes meer mogen binnen krijgen, wacht af en laat morgen maar iets weten

Pépe

Aha,dat stond dus wel op ja,heb het dus veranderd naar 'neen' zoals je beschreef en op 'wijzigen geduwd'.
Hopelijk is het nu opgelost,dank je vriendelijk voor al je je hulp,ik ga je zekers morgen iets laten weten,hoor.
Zal het rap in de mot hebben morgenvroeg.
Hartelijk dank voor al je hulp en nog een fijne avond.
Vriendelijke groetjes van Rebecca en sorry voor al het werk dat ik je gaf,hoor.

Goeie morgen,zoals beloofd ging ik iets laten weten en inderdaad,mijn probleem is perfect opgelost.Ik krijg nu juist nog een e-mail indien iemand mij een e-mail stuurt,dus zo moet het zijn zie.
Vriendelijk bedankt voor al je hulp en nog prettige kerstdagen,Pépé.
Lieve groetjes van een dolgelukkige Rebecca. :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!