bewerken van 2 verschillende programma's

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Nog een vraagje : hoe kan ik 2 verschillende beelden met 2 verschillende programma's op mijn scherm krijgen ?

Als ik bvb. een nieuw item op mijn blog wil plaatsen met bijhorende foto(s), moet ik steeds het beeld sluiten(vb.bloggen) en opslaan om naar het ander programma (vb.mijn documenten)te gaan en omgekeerd. Dit is natuurlijk enorm tijdrovend en niet praktisch.
Dus mijn vraag : hoe kan ik een bijkomend programma openen die blijft staan op het scherm (in kleinere versie bvb).
Nu is het zo als ik in 'n programma ban en naar een ander wil, overlapt het nieuwe het vorige !
Hopelijk begrijpt iemand mijn vraag.

Ik werk met windows XP en explorer 7

Hallo rodeden,

Je kan toch al wat open is in uw taakbalk plaatsen, door te minimaliseren.

Heb je maar in uw taakbalk op bv. uw blog te klikken en het staat daar terug, of op mijn documenten.

Pépe
Dank pépe voor jouw spoedig antwoord.
Het is zo, als ik het programma "bloggen" open en ik bvb.naar photobucket wil gaan , dit programma op mijn taakbalk staat => dus ok, MAAR
als ik bvb.naar "mijn documenten" wil en op het pictogram "mijn documenten" klik, dit niet opgenomen wordt in de taakbalk !
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!