Inlog problemen nieuwe blog opgelost.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Heb zelf ontdekt hoe mijn blog open gaat,blijkbaar hebben ze de bloggen aangepast,men moet eerst een bericht schrijven,deze plaatsen,en vervolgens kan men via het adres inloggen,vroeger stonden er ook al wat functies op klaar,nu dus niet meer,maar ja het is ook al een tijdje geleden,dat ik bij bloggen een blog geopend hebt.Dus alles opgelost.
Ps:ik heb mijn mailadres geweizicht naar Gmail,maar er verschijnen nog steeds berichten op skynet,blijkbaar is er iets niet juist,kunnen jullie dit even nakijken en mij dit melden?

Bedankt voor deze reacties,
Vorig bericht werd reeds afgesloten,dit antwoord mag eveneens gesloten worden

Johan,

Ik zou eigenlijk niet weten wat veranderd is.

Gaat deze vraag ook over uw voorgaande waar u niet kon inloggen ?

Uw verandering van mailadres is dit wanneer men een mailtje stuurt via uw blog dat het niet komt waar jij het wenst ?

U kan dit veranderen bij "instellingen" daar uw nieuw mailadres inbrengen, niet vergeten op "wijzigen" te klikken anders verandert er niets.

Pépe

Bedoelde je de blog van compo?
Als dit zo moest zijn wel ja,maar in dit geval is het niet,wat skynet betreft,kan ik je nog melden dat ik nu een paar mail van het platform gekregen heb,en ook enkele op gmail,dus moet ik mijn mailinstellingen,eens grondig gaan nakijken.Dus melt ik je dat de problemen,rondom mijn nieuwe blog vrijwilligeactiviteitenvandecompostmeester volledig opgelost zijn,alleen bij mijn blog compo zijn er nog problemen,ik heb je trouwens al een antwoordje gegeven bij dit onderwerp (is laast geplaast bericht)

Dit mag gesloten worden,

Johan.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!