aanpassing pagina geografische informatie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hoi, nog steeds wordt de pagina met de geografische gegevens niet aangepast. Dit is nu al meer dan één week zo...ik heb ondertussen al tweemaal een mail gestuurd naar de webmaster en krijg meteen een "standaard"antwoordje terug :

[i][b]Beste,

Bedankt voor het melden van een fout op de website.
Uw e-mail wordt zo spoedig mogelijk verwerkt door de technische dienst.
Deze zal proberen het nodige doen om de fout aan te passen of te verbeteren.

Nog veel surfplezier[/b][/i]

Blijkbaar is de technische dienst met jaarlijks verlof, en binnenkort begint weer het schooljaar, en dan komen de feestdagen er aan, de examens en opnieuw de zomer.....

Is het nu echt niet mogelijk om een degelijk netwerk uit te bouwen, dat niet alles in handen van één of enkele personen moet vallen ? Ik begin het wachten echt wel beu te worden...wat indien er zich "grote" problemen voordoen ? Mijn weblog is ééntje die up-to-date wordt gehouden, ik kan best begrijpen dat dit geen problemen schept bij blogs die om de paar weken van nieuws voorzien worden, maar weblogs die kort op de bal spelen moeten toch echt wel goed functioneren !

Met vriendelijke groeten,


[url]http://www.bloggen.be/twelvepointsdouzepoints[/url]

W.s interesseerd niemand zich over de geografie, want volgens mij zijn wij niet de enige twee bloggers die hier mee te maken hebben.
Ik vindt het ten eerste te gek uit welk land de bezoekers komen en heet die mensen dan ook altijd welkom, ook probeer ik weer in te haken op ons engelstalige blog.
Maar we wachten af.
maar ook wij houden het in de gaten.
groeten Sjaco

:?:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!