Grootte van een bericht

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

hallo Pepe,

Heb een nieuwe versie gemaakt zoals gemeld, maar ... het heeft hetzelfde probleem. Voor elk teken dat ik binnen de tekst aanbreng, verdwijnen er tekens achteraan het document. Dus zijn er toch limieten aan de lengte van een bericht !!
Kan de webmaster dit probleem even bekijken ?

Groetjes Renic

[quote="renic"]Deze zaken worden gewoon gecopyeerd uit een Worddocument.
[/quote]

Maak daar nu eens één Worddoc van, i.pv. het telkens met stukken en brokken aan uw bericht op uw blog toe te voegen. ,Voeg het telkens toe aan het Worddoc tot het volledig is.
Uw Worddoc mag uit verschillende pagina's bestaan, dat maak niet uit, dan gewoon bij "bewerken" op "alles selecteren" klikken en kopiëren en plakken op uw blog.

Het ligt zeker en vast niet aan bloggen hoor, vergeet dit maar, maar u kan steeds, als je dit nodig vindt, zoals ik voordien reeds gemeld heb, via PB contact nemen met de blogverantwoordelijke.

Pépe

Ik heb eens de proef op de som genomen en desbtreffend bericht gekopieerd, in mijn blog gezet... en alles verliep normaal.

Dan heb ik datzelfde bericht 2x (onder elkaar) gezet en slechts het eerste deel en de zin (die ik tussen de beide delen had gezet om duidelijk te zien waar het nieuwe deel begon) verscheen... wel, eigenlijk verscheen er maar de helft van die zin...

M.a.w. kennelijk is er wel ergens een limiet aan tekst dat je per bericht in je blog kan zetten.

Nu is het ook wel zo dat de meeste bloggers geen hele lange berichten in hun blog zetten.

-Rat-

Hallo Pépe,

Heb het probleem opgelost gekregen op de volgende manier : Mijn Worddocument omgezet in Times New Roman 1O . Daarna de ganse tekst gecopyeerd naar mijn blog en nog enkel bewerkt met Tekstkleur en lijnafstand. De HTML versie is nu beduidend veel korter dan de vorige, toen ik telkenmale stukken plakte van mijn document dat in Arial Narrow was weggeschreven. De bewering dat een bericht veel groter kan hangt dus af van de lengte van de HTML versie, die wel degelijk beperkt is.

Groetjes, Renic

Ok, dan is dit probleem opgelost en mag deze topic wel afgesloten worden

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!