Tekst intypen lukt niet meer

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

ik heb sinds een jaar of vijf een blog van "Bloggen.be" en ben steeds zéér tevreden geweest over de werking. Sinds deze week kan ik echter geen berichten meer toevoegen. Ik krijg nog de editor zoals gewoonlijk, kan titel en bericht ingeven, maar als ik dan op verzenden druk, dan verschijnt er een foutmelding "bericht ingeven", met als gevolg : tekst weg enkel de titel staat er nog.

Kan iemand mij van enige ondersteuning voorzien aub?
Mercikes,

Arne

Beste,


Kan je eens het blogadres van deze blog meedelen.

Pépe

Hallo Pépé,
De compostmeester heeft op zijn nieuwe blog hetzelfde probleem,dit ook in IE9 en Firefox.
hierna de foutmelding:
[img]http://i1015.photobucket.com/albums/af273/cmjohan/Blogfoutmelding.jpg[/img]
Deze tekst had ik getypt in het bericht:
"Milieuprojecten Vrije Basisschool Putte schooljaar 2000. Deze albums bevatten het composteren,het zaaien en oogsten in de groentetuin en de diverse Mos projecten op de school Veel Plezier! "
Blogadres:
[url]http://www.bloggen.be/fotoarchiefvandecompostmeester/[/url]
Groetjes,
De compostmeester.

Hallo Johan,


Met IE 9 functioneert het nog wel, niet met Firefox.

Pépe

Hallo spinli,


Hoe is uw editor ingesteld, met welke browser lukt dit niet.

Ik zie wel dat je vandaag om 11:08 uur nog een bericht op uw blog hebt geplaatst.

Pépe

Ik heb een bericht aangepast en heb weer een test-bericht geprobeerd, maar kreeg dezelfde foutmelding.

Ik werk met firefox normaal gezien, maar wil gerust eens met een andere browser proberen. Als het daarmee is opgelost.

het werkt ook niet met google Chrome

... en ook niet met internet explorer ... :(

Beste,


U geeft geen antwoord op de vraag met welke "editor voor u als gebruiker"

Waarschijnlijk staat hij ingesteld op "Nieuw" daar zijn momenteel problemen mee.

Ga in het menu naar "Instellingen"

Scrol naar "editor voor u als gebruiker" en kies daar voorlopig voor "normaal (standaard)" het zal dan wel functioneren.

Maar zou het op prijs stellen als je mij wil bevestigen dat de editor was ingesteld op "nieuw"

Pépe

stond inderdaad op "nieuw",
heb hem aangepast en nu lukt het wel.

Bedankt,

SpinLi
Lukt me ook niet meer, ook als de editor op normaal staat....

Help....

Hallo katleen,


Welke browser gebruik je hiervoor ?

Pépe

Ik heb nu opnieuw geprobeerd en mijn tekst staat op de blog. Probleem verholpen, dus. Toch bedankt!

idem hier ! www.bloggen.be/ksvbredene

bij de "normale " versie kan ik niet plakken ( ik gebruik google chrome ).

Gebruik ik de eenvoudige versie dan lukt het wel maar staat alles ongeordend naast elkaar.

Vroeger lukte het ( bij vorige blog ) wel perfect.

bedankt voor de hulp
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!