Geen blog kunnen aanmaken

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste
Ik had graag een blog begonnen hier bij bloggen.be
Maar na zeker 10 keer een andere url ingeven, kan ik geen blog aanmaken (ik krijg melding dat het al bezet is, of in gebruik)
Zelfs met onbestaande woorden kan ik het niet.
Jammer dat het niet lukt, zal nu wel bij skynet moeten proberen, maar daar zijn de meesten mensen nu ook niet meer over tevreden, las ik.

Hallo steline,


U kan steeds een getal voor de benaming of erna plaatsen, als je bijvoorbeeld kiest voor :

www.bloggen.be/test en dit is bezet, probeer dan www.bloggen.be/01test of www.bloggen.be/test01 of 01_test of test _01 en zo kan men verder.

Succes bij uw 11de onderneming.

Pépe

Zelfde probleem hier. Ik heb ook al adressen ingegeven die volgens de site bestaan maar als ik ze dan intik in een nieuw venster komt er een bericht dat de site niet bestaat.

Of een adres is al 'in gebruik' (site van 3 jaar oud maar niet één bericht..)

Heel vervelend..

Hallo Karolien,


Als je een blog aanmaakt, bij het invullen van het blogadres (URL) volgende tekst bekomt [b]Internet adres al bezet, kies een ander.[/b] en gaat kijken of het wel degelijk zo is, maar het blog niet meer bestaat.

Inderdaad is dit blog dan niet meer online, maar zit nog in quarantaine, zolang het hier niet uit verwijderd is, blijft de URL bezet.

Als je voor iets gekozen hebt en het is bezet, plaats er dan cijfer(s) na of er voor, dan gaat het wel lukken.


Succes

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!