Problemen met mailinglijst

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

ik ben een nieuwe blog aan het maken en ontdekte de mogelijkheid "mailinglijst". Ik heb deze toegevoegd aan mijn blog om nieuwsbrieven te gaan verzenden (http://www.bloggen.be/ouderraad_kidspointplus/) en heb natuurlijk dadelijk mezelf ingeschreven om het uit te testen.

Eerste probleem:
de mail die ik ontving om de inschrijving in de mailinglijst te bevestigen had als afzender: apache@dro​pbox.senior​ennet.be
ik vind dit nogal vreemd, ik zou mijn eigen adres of een adres van bloggen.be verwachten.... (ideaal zou zijn naamvandeblog@bloggen.be)

Tweede probleem:
de testmails die ik vervolgens verstuur komen niet aan, en dit terwijl het email adres dat ik opgegeven had wel klopt (anders had ik de bevestigingsmail niet gehad natuurlijk) en ik heb ook mijn folder met ongewenste post nagekeken.

En dan nog een vraagje:
wat zal de afzender van deze berichten worden?

alvast bedankt voor het antwoord!

Nokke

Beste,


Ik heb juist zelf de test gedaan.

1. Het mailadres van de afzender is uw mailadres, opgegeven bij het aanmaken van uw blog.

2. De mails komen wel aan en zelfs heel snel.


Zie ook http://mailgroepbloggen.seniorennet.be/ ... glijst.pdf

Pépe

ik heb net een 2de email adres ingegeven en ook daar is de afzender van de bevestigingsmail niet mijn e-mail adres.

als ik nu een nieuw bericht wil versturen via de mailinglijst wordt er een fatal error getoond:
Fatal error: Class 'rich' not found in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/admin/personaliseer/mailinglijst_wijzigen.inc.php on line 74

ik wil wel screenshots bijvoegen maar ik kan ze hier blijkbaar niet als bijlage toevoegen, en ik heb geen online opslag[/quote]

Beste,


Als het bevestigingsmail niet uw mailadres is, is wel normaal.

Het is de bezoeker die de bevestiging bekomt van

apache@dropbox.seniorennet.be dat hij/zij is ingeschreven op u

mailingslijst, ook in dit bevestigingsmail wordt de URL van uw blog

vermeld.


Maar de berichten die via de mailinglijst worden verstuurd, is de afzender wel uw mailadres.

Zal de foutmelding doorgeven aan de webmaster.

Pépe
ik heb nog steeds problemen met mijn mailinglijst... is er al nieuws van de webmaster?

Hallo nokke,


Heb gisteren hierover nog navraag gedaan, maar moet u het antwoord schuldig blijven.

Maar als het nog niet functioneert, zal het ook nogwel niet hersteld zijn.


Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!