wisselen van blogs

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb twee blogs en ik slaag er niet meer in om in de tweede blog te komen. Ik heb de uitleg gelezen over het wisselen van blog, maar het punt is dat ik verschillende email adressen gebruikt heb.
De gegeven uitleg is dus op mij niet van toepassing. Hoe kan ik het dan wel doen ?

Beste,


Als je meerdere blogs hebt moet men uitloggen bij alle blogs en inloggen bij het blog waaraan je wil werken.

Log in op één blog

Via instellingen noteer het mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord van het blog, log nu terug uit.

Log in bij het andere blog en wijzig daar de gegevens mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord idem als de andere blog, klik op wijzigen en uw blogs moeten nu gekoppeld zijn.

Succes
Pépe
Het is net dat wat niet lukt. Ik log in met de gegevens van de tweede blog en ik kom ongevraagd op de eerste blog. Hierdoor kan ik niet doen wat je me vraagt.

Heb je dan wel uitgelogd op het eerste blog?

Pépe

Het ging zo : ik wou foto's op mijn blog "De Cooperatief" plaatsen. Ik log in met de gegevens van deze blog en zet er mijn foto's op. Zo dacht ik toch want wanneer ik ter controle de blog opende, bleken deze geplaatst te zijn op de andere blog "Psychoconsult". De blog "De Cooperatief" kan ik gewoon zien zoals iedereen anders, maar ik kan ze als gebruiker niet meer openen omdat ik automatisch en ongewild doorgesluisd wordt naar de andere blog.
Het is maanden geleden dat ik deze laatste nog gebruikt of geopend heb. Ook daarna kwam ik automatisch op de andere blog terecht.

Beste,


Ken je nog de gegevens van het blog waar je niet opkomt, e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord?

Wijzig dan uw gegevens op het blog waarop je kan inloggen naar de gegevens van het blog waarop je niet kan inloggen, zodat beide hetzelfde zijn.

Dat moet lukken, want dan zijn uw blogs gekoppeld.

Pépe

Jouw tips hebben me op een idee gebracht : ik heb van beide blogs de gegevens laten afsturen via de link : "login en paswoord vergeten" Zo kon ik gemakkelijk beide gegevens op elkaar afstemmen. Het is gelukt ! Dank uw wel.
Ik heb nog een ander probleempje : iemand heeft ongevraagd verdachte post geplaatst op een blog. Ik weet niet hoe ik dat kan vermijden. Ik heb het ondertussen wel verwijderd.

Het gaat over het volgende :
DFDFDF

her zenith watches as 1.4 million residents to burberry replicas condemn these actions and to cartier love jewelry oppose hatred in all its burberry handbag replicas forms." The Associated Press contributed to vivienne bag this report. Tom Donilon's Revolving Door Before ugg slippers men Advising Obama on National Security, gucci ring Donilon Lobbied for Fannie Mae, replica burberry accessories Counseled Citibank, Goldman Sachs By MATTHEW vivienne westwood jewelry MOSK Oct. 10, 2010 — President rado watches Obama's new National Security Advisor christian dior watches spent the decade prior to alexander wang handbags joining the White House as cartier love bracelet replica a legal advisor to powerful discount gucci shoes interests including Goldman Sachs and burberry jewelry sale Citigroup, and as a lobbyist replica designer handbag for Fannie Mae, where he shoes gucci oversaw the mortgage giant's aggressive louis vuitton shoes for women campaign to undermine the credibility Replica Designer Handbags of a
Ingegeven op zaterdag 16 oktober 2010 om 10:46:56, door gfgfdgfdg, IP-adres: 218.95.15.12

Hallo,


Deze tekst was dit geplaatst via "Reageer" of via "Gastenboek"

Pépe

Via "reageer".

Hallo jpvds,


U kan dit vermijden.

Log in op uw blog.

Klik in het menu op "instellingen"

Bij "Extra Opties" Scroll naar:

[color=red]Berichten ingegeven door bezoekers verschijnen onmiddellijk op website [/color] kies hier voor [b]Neen[/b] en klik vervolgens op [b]wijzigen[/b]

Wanneer nu een bezoeker een reactie op een bericht plaatst, bekom je onmiddellijk van de webmaster een mail, daarin kan je de reactie lezen, alsook beantwoorden.

Deze reactie is niet te vinden op uw blog, u kan nu inloggen en in het menu op [b]wijzigen[/b] klikken.

Naast datum, titel van het bericht vind je "reacties" "wijzigen/verwijderen"

Klik nu op [b]reactie[/b] nu bekomt je voor deze reactie twee mogelijkheden, [b]Goedkeuren[/b] of [b]Verwijderen[/b]

Kies je voor "Goedkeuren" zal de reactie op de voorziene plaats op uw blog geplaatst worden, kies je voor "verwijderen" wordt de reactie verwijderd.

Zo kan je vermijden dat een bezoeker ongewenste reacties op uw blog plaatst.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!