probleem met de code op mijn blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo, zijn er nog mensen die problemen hebben met de code op hun blog? Ik krijg mails van mensen dat ze geen reactie kunnen plaatsen omdat ze niet voorbij de code geraken. Misschien wordt er al aan gewerkt nu? Zelf kan ik wel een reactie plaatsen, maar ik werk met Firefox. Zou het aan de browser kunnen liggen?


Alvast bedankt. Het gaat over mijn blog:

http://www.bloggen.be/tuinkatjes2/

PS: ik heb nu ook een gastenboek geplaatst en dat schijnt wel te werken, maar onder de berichten zelf zijn er nog steeds mensen die niet voorbij de beveiligingscode geraken. Ik wacht geduldig af tot het wordt opgelost. als er nog iets is wat ik zelf kan doen verneem ik het graag

Hallo tuinkatjes,


Ik zie met de capcha nergens problemen, heb een test gedaan met Firefox, IE8 en Google Chrome met alle drie de browsers komt men er zo voorbij.

Er wordt ook niet aan gewerkt.

Pépe

bedankt om het uit te testen, bij jou werkt het wel, en bij mij ook. Toch zijn er heel wat mensen die geen reactie kunnen plakken. Bij het gastenboek zijn er dan weer geen problemen. Op mijn ander blog bij seniorennet is het precies andersom. Daar ondervinden sommigen dan weer problemen met mijn gastenboek. Ik heb het gemeld op het forum van sennet en er gaat wel aan gewerkt worden. Er blijken nog blogs te zijn die deze problemen ondervinden.

Even ter info: dit bericht werd geplaatst in het gastenboek van onze website, maar niet iedereen doet zoveel moeite.

[img]http://i208.photobucket.com/albums/bb91/wbolsens/specials/2-10-200917-04-42-1.jpg[/img]

deze persoon werkt met IE7, geen idee of het daaraan ligt.

Hallo tuinkatjes,


Dat er nog blogs mee te maken hebben, zijn wij niet veel, wel met de URL van hun blog en met welke browser en de versie van de browser dat het niet lukt.

Pépe

Het gebeurt zowel met IE7 als met IE8. Bovendien konden deze mensen voordien wel iets in mijn gastenboek schrijven en nu niet meer. Wat is er aan de hand?

Bedankt Swakke, om het uit te testen. Met onze gewone PC gaat het ook, met alle browsers, geen enkel probleem. Maar wij hebben ook een laptop met IE8, en daar lukt het ook niet mee. Heeft niets met capslock te maken. Het is heel raar, vooral omdat mensen zelfs een bericht krijgen dat ons blog niet meer bestaat. Ik hoop dat het opgelost geraakt.
Dag Tuinkatjes,
ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook geen reacties meer plaatsen of in het gastenboek schrijven. Ik heb even een testje gedaan op jouw blog en het lukt me niet. Misschien kan je het eventje bij mij ook uittesten. Alvast bedankt.
Xan

www.bloggen.be/minnares

zelf heb ik geen problemen, maar sommigen kunnen bij mij blijkbaar niets plakken, geen idee hoe het komt. Heb bij jou net een reactie geplakt onder je bericht en in je gastenboek, zonder problemen. Bedankt om het uit te testen, het is blijkbaar nog niet opgelost.

[quote="Pépe"]Dat er nog blogs mee te maken hebben, zijn wij niet veel, wel met de URL van hun blog en met welke browser en de versie van de browser dat het niet lukt.
[/quote]


Heb hier in deze topic, gevraagd naar URL waar men dit voor heeft, alsook met welke browser, tot hiertoe geen antwoord onder deze nummer.

Pépe

alles wat ik weet heb ik hier al neergeschreven Pépé, weet echt niet wat je nog meer wil. De browsers staan er bij alsook de url van mijn blog, meer kan ik je niet geven.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!