video film plaatsen op blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

meerdere malen is het me al gelukt een video te plaatsen op de blog

nu is het al een paar dagen , wanneer ik op flash klik, een raar geluid krijg en niet de normale kader om film te plaatsen

kan je me helpen

martin

Hallo martin,


Kan je eens de URL van uw blog hier plaatsen.

Pépe

Beste,


Veronderstel, zoals ik kan zien op uw blog, zal het hier wel gaan over een filmpje van Youtube.

Als je een filmpje plaatst, zonder tekst, moet je eerst een spatie ingeven en dan pas de brontekst aanvinken, dan de embed code plakken.

Succes

ik kan niets aanvinken
als ik op het icoon van flash klik krijg ik een seintje, maar krijg geen kader om iets te doen
bedoel je dat ?

Beste,


Als je iets op uw blog wil toevoegen, klik je toch in het menu op "toevoegen" hierdoor opent de editor met het tekstvak, hier vind je toch de brontekst.

Pépe

ik ga als volgt tewerk

ik klik op nieuw bericht toevoegen
dan krijg ik inderdaad een tekstvak

bovenaan bij onderwerp, zet ik de titel
in het tekstvak geef ik een beschrijving van de video

vervolgens klik ik met rechtermuisknop of wel bovenaan in de menubalk op het gekleurde icoon flash plaatsen, dan krijg ik dat geluid en krijg ik helemaal niet de kader om de video te plaatsen

heeft tot op heden probleemloos gelukt

Hallo,


Zo ik kan zien werk je met de nieuwe editor, daar vind je inderdaad geen brontekst maar wel HTML.

Klik eens op Html en plak daar de embed code en dan moet het ook wel lukken, heb momenteel geen tijd om te testen of nog lukt iets te plaatsen via media invoegen/bewerken, pas terug uit vakantie.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!