Mijn blog bestaat niet meer

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Vandaag dacht ik van ik ga even mijn uitzicht wijzigen. Dit kon niet want ik kreeg dit te zien bij uitzicht wijzigen: <br />
<b>Warning</b>: file_get_contents() [<a href='function.file-get-contents'>function.file-get-contents</a>]: Unable to access /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2//../Skins/0.skin in <b>/home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/admin/uitzicht_wijzigen/wijzigen_formulier.inc.php</b> on line <b>189</b><br />
<br />
<b>Warning</b>: file_get_contents(/home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2//../Skins/0.skin) [<a href='function.file-get-contents'>function.file-get-contents</a>]: failed to open stream: Permission denied in <b>/home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/admin/uitzicht_wijzigen/wijzigen_formulier.inc.php</b> on line <b>189</b><br />

Ik kan ook niet meer mijn blog bekijken, want er wordt aangegeven dat mijn blog niet meer bestaat. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Hoe los ik dit op???? Ik kan nog wel inloggen.

Vriendelijke groetjes Petra

[color=darkblue]Beste PetraH ,

Ik heb het doorgegeven aan onze webmaster , aangezien ik er niets kan aan verhelpen.
Dat is iets dat enkel onze webmaster kan oplossen.
Vriendelijke groeten.
Swakke.[/color]
Bedankt dat je het hebt doorgegeven. Ik had zelf ook al een mail gestuurd, maar helaas nog geen antwoord terug gehad.

Groet van Petra

[color=darkblue]Beste PetraH ,

Aangezien onze webmaster het opgelost heeft en je uw blog terug kan bekijken en er aan werken , kunnen wij het afsluiten.
Nog veel succes met je blog. :wink:
Met vriendelijke groeten,
Mod en blogverantw.
Swakke.[/color]
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!