inlogprobleem - gebruikersnaam niet goed ?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb geprobeerd een nieuwe blog aan te maken.
Alles leek goed te gaan, maar wanneer ik probeer in te loggen lukt het niet. Ik heb de help reeds gevolgd en alles verwijderd. Ik doe copy/paste van de gegevens maar het lukt niet.

Ik heb ook al een paar keer de gegevens opnieuw opgevraagd, maar alles lijkt okay.

Zou het kunnen dat de gebruikersnaam niet goed is omdat ik een gebruikersnaam met spaties gemaakt heb ? Er is echter geen foutmelding gekomen bij het ingeven ervan toen ik de site aanmaakte.

Wat moet ik doen om te kunnen inloggen en met de blog te starten ?

Hallo Sammy,


Hoeveel spaties staan na elkaar ?

U mag mij ook eens uw gegevens via PB doorsturen, zo kan ik eens proberen in te loggen en weten dan onmiddellijk of de fout bij bloggen.be moet gezocht worden of op uw PC.

Pépe
Pépé,

Bedankt voor je voorstel om te helpen, maar een paswoord mag je niet vragen. Een paswoord is strikt persoonlijk dat deel ik met niemand.

Ik heb ondertussen een nieuwe blog aangemaakt www.bloggen.be/meldpunt. Dat is wel gelukt. Als je daarop gaat kijken in de komende dagen kan je misschien beter begrijpen waarom ik het erg moeilijk vind om mensen nog te vertrouwen. Het is helemaal niks persoonlijks tov jou.

De andere blog mag afgesloten worden.


Vriendelijke groeten

Beste,


Waarom stel je dan een vraag als je niet wilt geholpen worden, als je geen vertrouwen hebt in medewerkers van bloggen.be, is u vraag hier wel overbodig.


MVG Pépe
Moderator
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!