foutmelding in script - URGENT - DRINGEND AUB !!

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste...

Als de beheerder & webmaster van http://www.bloggen.be/kitokojungle/ krijg ik hier de laatste dagen bij het openen van het blog, regelmatig de mededeling [b][u]dat het blog van kitoko niet meer zou bestaan[/u][/b] &/of dat er fouten zouden zijn in het script dat ik hiervoor gebruik. Bij wijzigen uitzicht vind ik vervolgens in het html-gedeelte volgende mededeling... Bij nazicht van die regel op fouten, vind ik echter niks... ik zou ook niet weten waar een fout te hebben gemaakt.

[quote]Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: Unable to access /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2//../Skins/0.skin in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/admin/uitzicht_wijzigen/wijzigen_formulier.inc.php on line 189

Warning: file_get_contents(/home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2//../Skins/0.skin) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/admin/uitzicht_wijzigen/wijzigen_formulier.inc.php on line 189[/quote]

Ik gebruik nochtans een script dat door jullie ter beschikking wordt gesteld (nr 23)... ik heb hier weliswaar enkele veranderingen aan gedaan, maar slechts verandering in grootte & kleuren van lettertype, al dan niet vetjes &/of onderlijnd... voor de rest werden er twee achtergronden aan toegevoegd... niks meer !! Ik zou zou ook nieten weten waar fouten te hebben gemaakt...

Heeft er iemand van jullie technische team enig idee "wat", "waar" of "hoe" dit probleem op te lossen ??
Enigzins verhopend op een snel & doeltreffend antwoord ...

Met vriendelijke groeten

KITOKOJUNGLE
kitokojungle@gmail.com

Beste,


Je hebt hierop reeds langs een andere weg een antwoord van de webmaster bekomen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!