Zeer traag openen van blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik ben sinds een tijdje bezig met mijn blog te maken over onze reis naar Amerika in September van dit jaar. www.bloggen.be/amerikareis2009
Ik zet daarop onze planning voor onze reis dag per dag met foto's van de streek die we gaan bezoeken en ook telkens een plan van de reisweg van die dag dat ik via google.maps ophaal en daarna via de HTML code bijvoeg aan mijn tekst.
Ik heb reeds een tiental dagen van deze reis gemaakt maar nu merk ik dat het steeds moeilijker wordt om mijn blog te openen, altans het duurt steeds langer eer men deze blog kan lezen.
Ik denk niet dat het aan de foto's ligt die te groot zouden zijn want ik heb elke foto steeds verkleind via een programmatje dat werd aangeraden op jullie website.
Ik denk dat het aan de plannetjes van Google.maps ligt, dat dit het openen sterk vertraagd omdat bij het openen alle plannetjes steeds blijkbaar moeten gedownload worden via google.maps.
Is er een andere manier hoe ik plannetjes van onze volgweg kan bijplaatsen zonder dat dit het openen van mijn blog zo extreem vertraagd ??
Alvast hartelijk bedankt op voorhand
Patrick

Hallo Patrick

Ik klikte je adres aan en op ongeveer 1 seconde was je blog volledig geopend...wat mij betreft geen probleem dus !

mvg

Rob

www.bloggen.be/valleizwartebeek
www.bloggen.be/satijnenvleugels

Hallo Patrick,


Je kan via "instellingen" het "aantal berichten op de begin pagina" verminderen, zodat bij het open van het blog, niet alles op éénmaal moet ingeladen worden.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!