categorie

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo, ik ben nieuw.
Ik had mijn blog aangemaakt onder de categorie dagboek/bedenkingen, en wilde die achteraf veranderen naar gevoelens, maar hij blijft nu staan op de eerste categorie, 50 plussers, wat ik ook doe. Ik wijzig de categorie, ik druk op wijzigen, maar helaas...
Als ik naar mijn pagina's ga, dan zie ik dat ik nu gewoonweg onder geen enkele categorie meer sta en dus ook niet in de toplijst bij de laatst aangemaakte blogs :-(
[quote="Nine"]Hallo, ik ben nieuw.
Ik had mijn blog aangemaakt onder de categorie dagboek/bedenkingen, en wilde die achteraf veranderen naar gevoelens, maar hij blijft nu staan op de eerste categorie, 50 plussers, wat ik ook doe. Ik wijzig de categorie, ik druk op wijzigen, maar helaas...
Als ik naar mijn pagina's ga, dan zie ik dat ik nu gewoonweg onder geen enkele categorie meer sta en dus ook niet in de toplijst bij de laatst aangemaakte blogs :-([/quote]

Ik heb een nieuwe blog aangemaakt, probleem bij deze opgelost :-)
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!