Tekst invoeren voor blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,

Tot nu kon ik altijd de tekst invoeren met editor 'normaal (standaard). Momenteel lukt dus niet niet meer en moet in overschakelen op 'eenvoudiger'. Toch werk ik liever in de standaardprocedure omdat daar meer mogelijkheden zijn. Hoe los ik dit op. Amvast bedankt.
Xan

http://www.bloggen.be/minnares

Hallo Xan,


Eens even getest.

Ik kan gewoon met de editor "normaal (standaard)" berichten plaatsen.

Pépe
Dag Pepé,

Nu kan ik op geen enkele manier een tekst invoegen en ook vroegere teksten niet wijzigen. Ik krijg enkel een blanco blad te zien. Zou dit iets te maken hebben met de Kaspersy Internet Security die ik geïnstalleerd heb??
Thx.
Xan

Hallo Xan,


Staat uw editor soms niet op "nieuwe" ingesteld, controleer dit toch maar even.

Om te weten of het aan uw virusscanner ligt, hem dan kort verwijderen, snel iets kort toevoegen, zo komt te weten dat dit de schuldige is, snel terug een virusscanner terug installeren.

Pépe
Goede avond Pépe,
Ik heb je raad opgevolgd, maar het wordt nog erger. Op het blog zijn geen tellers meer zichtbaar, geen datum of aanwezige bezoekers en de teksten van het gastenboek komen op het blog zelf te staan. Mijn antivirus geeft geen problemen. Alle instellingen staan op standaard (normaal). Vliegen de minnaresjes op 'bloggen' nu ook buiten :-)
Bedankt voor je hulp.
Xan

Hallo Xan,


Alles wat je opsomt, zie ik op uw blog staan.

Zijn er nog problemen met iets toe te voegen? Zonder uw gegevens kan ik dit niet zelf uitproperen.

Zou kunnen dat alles is opgelost daar middernacht de blogs gegenereerd zijn.

Minnaresjes worden bij bloggen niet afgevoerd, niet te verantwoorden als je aan de Schelde woont :) :) :)

Pépe
Dag Pépe,

Bedankt voor de moeite hoor. Maar alles lag hier overhoop. Niet alleen "bloggen" ook de rest. Heb dan maar mijn PC-tje in "onderhoud" gebracht. Wormen en andere vieze beesten, Trojaanse paarden... hopelijk zijn ze weg, want het besturingssysteem is opnieuw geïnstalleerd. Ik zal onze minnaresjes maar een boodschap sturen dat ik nog "in leven" ben. Wel wat koud aan de Schelde, heb er een snotneus van :lol: :lol:
Nog eens heel erg bedankt.
Xan
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!