aan de webmaster oproep van mary franssen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Geachte webmaster,

Op 29 juli viel ik na wijziging password uit de site mary_franssen en sindsien kwam ik er niet meer in. De oude site heb ik toen opgegeven te meer omdat ik toch al onder mijn eigen roepnaam verder wil naast mijn webnaam en geboortenaam.

Vervolgens opende ik op zaterdag 2 augustus een hele nieuwe site onder de naam mary_yvonne_franssen. In gezelschap en opgeslagen ook!. Hieraan werkte ik een aantal uren omdat ik de lijstfoto's e.d. moest overzetten. Dat ging goed.

Op maandag 4 augustus kwam ik terug en vloog na een simpele wijziging bij instellingen mijn hele blog leeg en staat er nu in het archief in beide bloggen een startersblog en is alles verdwenen dat er in stond.


Op Google staat echter wel mijn geplunderde website met bloggen te zien en daarvan zijn alle foto's onzichtbaar geworden.

Zie onder "mary franssen" op Google zoekmachine wat er tevoorschijn komt. Hoe kan dat als het archief leeg is inmiddels?

Ik wil nu beide blogs niet meer gebruiken, dus haalt u ze nu s.v.p. allebei maar helemaal weg:

1. mary_yvonne_franssen

2. mary y. franssen als co-site van oude hoofdsite mary_franssen

Ik neem aan dat dat eenvoudig is en dat daar geen ingewikkelde procedures voor nodig zijn.

Ik begin wel met een schone lei. Ik heb een weerstand tegen bezoedelde (vuil gemaakte) zaken. Ook als dat om een blogsite gaat.


TOT SLOT een mededeling voor alle bekenden:

ik heb mijn internetabonnement opgezegd in juni. Dat is op 31 juli afgelopen. Ik stuurde op 01-08-2008 ook het modem retour. Mijn oude emailadres myfranssen@home.nl is dus niet meer van mij, noch de oude IP en hostname. Ook de oude bekende Yahoo emailboxen zijn ingetrokken. Ik doe het buiten bloggen vanuit een cafe een tijd zonder email en eigen aansluiting thuis wegens o.a. voortdurende sabotages en inbreuken op mijn privacy in mailboxen.

Ik wil kennissen ook niet blootstellen aan de stalkerij en sabotages van een ziek stalker figuur. Ik wens geen vaste verbinding meer tot die saboteur is gepakt en de hijacker van mijn emailboxen en mogelijk zelfs mijn blogsite.

Wie mij nog wil bereiken kan dat straks doen via sitemail.

Groet, mary franssen

Hallo,


[quote="mary y.franssen"]Op Google staat echter wel mijn geplunderde website met bloggen te zien en daarvan zijn alle foto's onzichtbaar geworden.

Zie onder "mary franssen" op Google zoekmachine wat er tevoorschijn komt. Hoe kan dat als het archief leeg is inmiddels? [/quote]

Wat Google betreft, hier moet je met Google zelf contact opnemen en met hun regelen, daar komt bloggen.be niet tussen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!