geen muziek op blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

overal speelt achtergrond muziek bij de mensen behalve bij mij .
Wie kan mij zeggen wat er mis is.



JUVENTINO
hoi juvento ga naar personaliseren als je bent ingelogt,daarna klik je links op blauwe pijl of rechts op blauwe pijl en dan zie je hoe je muziek kan toevoegen, de blog zelf heeft muziek keuzen, maar je kan ook zelf een midibestandje zoeken op het web, niet te lang anders kun je hem niet downloaden.
sucses ik hoor wel of het gelukt is groeten sjaco
http://bloggen.be/familieaalbersberg :idea:

Hallo,


Op deze link vindt u alles over muziek plaatsen op uw blog

http://www.bloggen.be/help-blog_achterg ... weblog.php


Pépe

sorry dat ik me gisteren verkeerd uitgedrukt heb maar ik heb muziek op mijn blog alleen op mijn computer niet op mijn vrienden hun computer hebben ze wel muziek op mijn blog in het begin wel maar ineens niet meer wat zou er mis kunnen zijn
kijk zelf maar eens bouwonderneming martinet stefan
toch alvast bedankt om jullie reacties

JUVENTINO

hallo Juventino,


inderdaad op uw blog is muziek te horen, hebt u misschien de luidsprekers uitgeschakelt of hangt er een kabel los, of een verkeerde verbinding gemaakt ? Ik denk dat het bij uw aan de PC ligt, probeer eens op een van die sites te gaan, die ik heb opgeven, als u daar een liedje opent moet u iets horen.


Pépe

ben naar 1van de adressen geweest en had direkt muziek dus ik denk dat het aan de blog ligt van mij



groetjes juventino

Hallo Juventino,


Gaat eens naar "personaliseer" en klik in de R-kolonne (bij u) op het rood kruisje rechts naast muziek, en bevestig dat u het wil verwijderen.

Plaatst nu uw muziek er terug op, misschien zal het dan wel lukken, aangezien u geluid ontvangt is alles in orde, dus dat nog eens proberen,
laat maar iets weten.

Succes Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!