afprinten

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste bloggers

Ik heb een blog aangemaakt met oefeningen bij lessen die ik in de klas gegeven heb . Links op mijn blog staat de inhoud van het blog met aanklikbare titels. Hoe kunnen mijn studenten de lessen stuk voor stuk afprinten? Wanneer ik nu op printen druk, komen alle oefenening die bij inhoud blog onder de geselecteerde titel staan uit de printer en dat is niet de bedoeling.

Hallo Artuur,

De tekst die U wilt printen selecteren, klik met uw cursor voor het eerste woord van uw tekst drukt de shifftoets in, ingedrukt houden en naar onder scrollen klik nu achter het laatste woord, shifftoets loslaten, uw tekst is nu geslecteerd (blauw), gaat met uw cursor op de selecteerde tekst staan en rechts klikken, klik hier op afdrukken, in uw venster "afdrukken" bij "paginabereik" activeert U "selectie" en nu op afdrukken, u hebt nu de tekst die wil hebben op papier.

Men kan ook afdrukken zonder achtergrondkleuren, gaat hiervoor in de menubalk naar <extra> en <internet-opties> in het venster "internet-opties" klikt daar op <algemeen> onderaan rechts vindt u <toegankelijkheid> klik daarop en vinkt <in webpagina's opgegeven kleuren negeren> aan, klik nu <ok> en nogmaals op <OK> en U kan afprinten zonder kleuren, vergeet na het printen niet terug uit te vinken.


Succes Pépe

hallo,

ben ook net gestart met een blogje ..
en stel nu dat ik net NIET wil dat er tekst/foto's van mijn blog worden gekopieerd .. kan ik dit ergens instellen ?

g's,
Carmen

sorry, ik denk dat dit niet kan, je kan wel een verzoek doen det ze niets koppieren

groetjes, Legolas

www.bloggen.be/Lord_of_the_rings/
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!