Blog openen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Na het verwijderen van twee bloggen (minnaressen en amoreros) blijft enkel nog het blog "minnaresjes" bestaan.Heel goed zou ik zeggen, ware het niet dat er niets meer op de hoofdpagina verschijnt van wat ik aanbreng. Enkel dit: geen recente berichten. Klik op de pijl voor archief. Bij het klikken op de pijl krijg ik het volgende: Warning mysql_fetch_arroy():supplied argument is not valid MySQL result resource in/home/users/senioren/web/blog-scrips/db. php on line 61. De blog is ook niet meer te zien in de toplijsten.
Bedankt.

Hallo Xan,

Laat ons eens kijken op deze blog, plaatst hier eens de URL.

Bekijk ook eens bij instellingen hoeveel berichten zijn ingesteld bij "aantal berichten op de begin pagina".

Pépe
Hallo Pépe,

URL blog is: http://www.bloggen.be/minnaresjes.

Bij "instellingen" worden de berichten van het laatste jaar bewaard (geen aantal opgegeven).

Nogmaals bedankt.

Xan

Hallo Xan,

Er zit een fout in uw URL door het punt achteraan krijgt je de foutmelding 404.

►Log eens in op uw blog
►klik op "instellingen"
►scroll naar "aantal berichten op het beginpagina"
►stel daar met het uitrolmenuutje bev 30 in.
►Scroll nu naar de eerste "wijzigen" die je tegenkomt en klik erop.
►Bekijk nu uw blog.
►Als dan deze foutcode [color=blue]"Warning mysql_fetch_arroy():supplied argument is not valid MySQL result resource in/home/users/senioren/web/blog-scrips/db. php on line 61. "[/color] nog voorkomt dan hier melden.

Pépe
Hey Pépe,

Het blog kan geopend worden op www.bloggen.be/minnaresjes (zonder punt). Ik heb in de instellingen het "aantal berichten op beginpagina" al gewijzigd op 30. Als ik op de beginpagina op de pijlen druk die naar het archief verwijzen krijg ik opnieuw de foutmelding. Niets helpt. Wat nu.
Nogmaals bedankt.
Xan

Hallo Xan,


Ergens klopt iets niet, als je wilt en je mij uw gegevens gebruiksnaam een wachtwoord eens overmaakt via Persoonlijk Bericht, dan kan ik binnenin eens een kijkje nemen, maar zal dan voor morgenvoormiddag zijn.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!