recente berichten worden niet weergegeven

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

hallo,

ik heb een probleem. bij instellingen staat dat het recentste bericht onderaan komt te staan mr ik zie enkel de oudere.
links staat inhoud blog en ook deze toont de nieuwe berichten niet.

enkel als ik op de pijl gans onderaan druk verschijnen de recentste berichten .

probleem is dus dat de recente berichten niet in de inhoud links worden weergegeven waardoor een bezoeker dus ook nt weet dat er nieuwe zijn bijgevoegd ( die er dus normaal onderaan zouden moeten bijstaan )

weet er iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat het recentste bericht effectief word weergegeven in inhoud ?

bedankt.

mijn blog : http://www.bloggen.be/mitakuye_oyasin/

hey, ben effe een kijke gaan nemen op je blog.
Bovenaan staat een bericht van 02-02-2008 en onderaan dateert van 04-02-2008
Bij inhoud blog zie ik volgende berichten:
Grafschendster Gentbrugge moet schadevergoeding betalen
Bruno Valkeniers waarschijnlijk enige kandidaat- voorzitter VB
Imam veroordeelt katholieken die evolutietheorie aanvaarden
NV-A doet nooit mee aan Belgisch creationisme
iraakse mongolen opgeblazen

alles lijkt mij normaal

Wat ik zelf al wel enkele malen voorgehad heb is dat ik een waarschuwing (in het rood) kreeg dat 'mijn blog wegens interne problemen op dat moment niet aangepast kon worden"
Maar als ik dan op een later tijdstip terug ga kijken, is deze wél aangepast. Mogelijk had u hetzelfde probleem.

is er een mogelijkheid om dit te bekomen ( dat alle berichten weergegeven worden in inhoud met recentste bovenaan ) met als weergave berichten recentste onderaan ZONDER op de pijl onderaan te hoeven drukken ?

bij anderen heb ik al gezien dat alle berichten ( van verscheidene maanden en zelfs verschillende jaren) onder elkaar staan weergegeven in inhoud, zonder dat er op de pijl gedrukt dient te worden, dus direct bij het openen van de blog. waardoor iedereen dus onmiddelijk ziet dat er nieuwe bijgevoegd zijn. is het mogelijk dit ook bij mij te verkrijgen ?

Nu u het zegt, bij uw inhoud blog staan niet alle berichten daar...
Als u[b] inhoud eigen blog[/b] toevoegd aan uw zijkolommen, kan u kiezen hoeveel berichten deze laat tonen (max is 200)
[i]"Aantal titels tonen: recentste berichten"[/i]
Natuurlijk, kan u dit ook achteraf wijzigen ^_^

En bij Instellingen kan u dan weer kiezen hoeveel berichten de beginpagina moet weergeven
[i]"Aantal berichten op de beginpagina:"[/i]

Hoop dat je hier iets mee bent :)

[quote="the outlaw torn"]is er een mogelijkheid om dit te bekomen ( dat alle berichten weergegeven worden in inhoud met recentste bovenaan ) met als weergave berichten recentste onderaan ZONDER op de pijl onderaan te hoeven drukken ?

bij anderen heb ik al gezien dat alle berichten ( van verscheidene maanden en zelfs verschillende jaren) onder elkaar staan weergegeven in inhoud, zonder dat er op de pijl gedrukt dient te worden, dus direct bij het openen van de blog. waardoor iedereen dus onmiddelijk ziet dat er nieuwe bijgevoegd zijn. is het mogelijk dit ook bij mij te verkrijgen ?[/quote]

[color=darkblue]Beste the outlaw torn,

Lees dat hier eens ,
Vrg. Swakke[/color]

BLOG TIPS - volgorde wijzigen van berichten
Standaard komen de recentste berichten van je website bovenaan te staan. Indien je dit omgekeerd wil en dus het oudste bericht bovenaan en het recentste onderaan, dan kan je dit als volgt instellen.

Surf naar www.bloggen.be en log in met je gegevens. (lees hier hoe in te loggen). Je ziet een scherm als dit:



Klik vervolgens op “Instellingen” met je linkermuisknop.

Ga nu naar beneden tot dat je de titel ziet “Volgorde van berichten”. Hier kan je vervolgens kiezen wat je wenst.

Klik op het pijltje naar onderen aan hoe je de volgorde wenst van je berichten en klik dan bijvoorbeeld “Recentste onderaan” aan.

Klik vervolgens op de knop “Wijzigen” om je wijziging op te slaan. Je krijgt hiervan nog een bevestiging te zien.

[quote="slytherat"]Nu u het zegt, bij uw inhoud blog staan niet alle berichten daar...
Als u[b] inhoud eigen blog[/b] toevoegd aan uw zijkolommen, kan u kiezen hoeveel berichten deze laat tonen (max is 200)
[i]"Aantal titels tonen: recentste berichten"[/i]
Natuurlijk, kan u dit ook achteraf wijzigen ^_^

En bij Instellingen kan u dan weer kiezen hoeveel berichten de beginpagina moet weergeven
[i]"Aantal berichten op de beginpagina:"[/i]

Hoop dat je hier iets mee bent :)[/quote]

helaas niet, het probleem blijft bestaan.

je ziet enkel de eerste vijf berichten ( en dus nt de recentste of allemaal )
maw, je moet nog steeds op de links onderaan drukken.

nog een andere optie ?

[quote="the outlaw torn"]
helaas niet, het probleem blijft bestaan.

je ziet enkel de eerste vijf berichten ( en dus nt de recentste of allemaal )
maw, je moet nog steeds op de links onderaan drukken.

nog een andere optie ?[/quote]

Momenteel zie ik 13 berichten op je blog (op begin pagina) staan en tevens 13 titels van berichten bij inhoud blog :)

[quote="slytherat"][quote="the outlaw torn"]
helaas niet, het probleem blijft bestaan.

je ziet enkel de eerste vijf berichten ( en dus nt de recentste of allemaal )
maw, je moet nog steeds op de links onderaan drukken.

nog een andere optie ?[/quote]

Momenteel zie ik 13 berichten op je blog (op begin pagina) staan en tevens 13 titels van berichten bij inhoud blog :)[/quote]

raar, ik zie altijd enkel mr de eerste vijf, ook al zijn de instellingen veranderd. ook al je na een wijziging kijkt, zie ik slechts vijf berichten, ook al zouden het er normaal meer moeten zijn ( 13 dus zoals je zegt ) ligt het dan aan mijn pc ?

Soms helpt het al als je internet even sluit en dan terug opent.
Anders: Probeer eens door je cookies te verwijderen?

het probleem stelt zich vandaag opnieuw.

[quote]het probleem stelt zich vandaag opnieuw.
[/quote]

Beste,

Ik zie al je berichten staan, zodoende zal het probleem bij jou zijn volgens mij.
Verwijder eens je cookies en tijdelijke bestanden, zo doe je dat : Internet Explorer-Extra-Internet opties -Cookies en tijdelijke bestanden verwijderen en dan op OK klikken, daarna je computer afzetten en terug opstarten.
Veel succes.
Mod. Swakke

Laatste toegevoegd bericht dat ik zie is: De Gucht wil uitleg over doodstraf journalist

Heb al ondervonden dat Internet Explorer zijn pagina's enkel vernieuwd na verwijderen van cookies, maar hiervoor hoeft u uw PC niet af te sluiten en te heropstarten. Enkel cookies verwijderen is voldoende ^_^ Wat je wel zult hebben, is dat je overal waar je was ingelogd, nu zult moeten her-inloggen.

Met welke brower surf je trouwens?

[quote="slytherat"]Laatste toegevoegd bericht dat ik zie is: De Gucht wil uitleg over doodstraf journalist

Heb al ondervonden dat Internet Explorer zijn pagina's enkel vernieuwd na verwijderen van cookies, maar hiervoor hoeft u uw PC niet af te sluiten en te heropstarten. Enkel cookies verwijderen is voldoende ^_^ Wat je wel zult hebben, is dat je overal waar je was ingelogd, nu zult moeten her-inloggen.

Met welke brower surf je trouwens?[/quote]

verwijderen van cookies word stilaan een automatisme bij mij. :P

een tijdje wachten kan soms helpen ( op andere sites surfen ofwel IE afsluiten en even wachten )

ik surf dus met IE

[quote]verwijderen van cookies word stilaan een automatisme bij mij.

een tijdje wachten kan soms helpen ( op andere sites surfen ofwel IE afsluiten en even wachten )

ik surf dus met IE[/quote]

Ik heb 2 blogs en als ik eerst bij de ene inlog, heb ik nadien moeite om op de andere in te loggen.
Dat wil zeggen, als ik surf met IE ^_^ Meestal surf ik met mijn Operaatje en die heeft dat probleem niet.

Ik wens je veel geduld toe ^_^
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!