blog terug recupereren- Opgelost.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Een hele tijd geleden heb ik mijn blog verwijderd omdat ik toch geen tijd had om mij er mee bezig te houden.
Maar nu zou ik deze terug willen openen.
Ik heb nog steeds het adres, gebruikersnaam en paswoord, maar kan desondanks niet meer in mijn oude blog geraken.
Hoe zet ik mijn blog terug on line?
Het maakt niet uit dat ik alles wat erop stond, kwijt ben, ik zou gewoon mijn blog-adres terug willen hebben (en het is niet door iemand anders in gebruik, dat heb ik al nagekeken ^-^)

Hallo slytherat,

Als je uw blog al langer dan 30 dagen hebt verwijderd, kan hij niet meer terug online geplaatst worden.

Maar dan is wel uw oud blogadres terug ter beschikking.

Pépe

Dat dacht ik ook (want het is al langer dan 30 dagen geleden dat ik mijn blog gedeactiveerd heb), maar om de één of andere reden, als ik dat blog terug wil aanmaken, krijg ik dit:
[i]"Het adres (URL) is reeds in gebruik. Kies een ander adres en probeer opnieuw. Het adres van uw blog moet uniek zijn, er kunnen geen twee blogs hetzelfde adres hebben. Wat u heeft gekozen is reeds door iemand anders in gebruik"[/i]

Het blog staat inderdaad nog wel in de lijst van bloggen (en de beschrijving die erbij staat, is van mij), maar men kan er niet meer naar toe.

Eerst dacht ik dat ik gewoon kon inloggen en mijn blog activeren, maar ik geraak niet ingelogd. Als ik zeg dat ik mijn gegevens vergeten ben, krijg ik via de mail antwoord, maar als ik dan de toegezonden gegevens invul, krijg ik weer de foutmelding [i]"U heeft een foute gebruikersnaam en/of paswoord gebruikt. Paswoord, gebruikersnaam en/of blognaam vergeten?
Klik hier om het terug op te vragen. U dient zich éérst te registreren voor uw blog."[/i]

Ergens zit er een probleem, maar de vraag is: Waar?
Er zal wel een oplossing zijn ^_^

Beste slytherat,

Kan je mij de naam van deze blog geven.
Blogmaster Bloggen.be
Swakke

'tuurlijk ^_^

www.bloggen.be/slytherat

Mijn cookies heb ik verwijderd, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Het is geen probleem om een blog onder een andere naam op te starten, maar aangezien ik er eentje heb gehad, dacht ik om dezelfde terug te openen (kwestie van niet te veel site-space te gebruiken ^_^)

Beste slytherat,

Ik heb je blog terug online geplaatst, zodus kan je er terug aan werken.
Nog veel blog plezier. :wink: :lol:
Opgelost en wordt afgesloten.
Blogmaster-Bloggen.be
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!