fotos niet zichtbaar

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

sinds enkele dagen heb ik problemen met de foto s op mijn blog! ik heb twee blogjes van mijn kindjes en bij de ene kan ik de foto s perfect zien en bij de andere niet! ik krijg een rood kruisje. ik heb ze er al eens terug afgehaald en terug op gezet maar het probleem blijft zich voor doen. iemand een raad? op de andere blog heb ik het probleem niet en doe in net het zelfde? waaraan kan het liggen????

nog even dit miss! als ik de foto er opnieuw opzet krijg ik dit

Warning: fopen() [function.fopen]: Unable to access /home/users/senioren/web/blogimages.bloggen.be/onstweededuiveltje/small_78-a354f21cb7151b577f350215d94838c8.jpg in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes/resize_image_dynamic.inc.php on line 104

Warning: fopen(/home/users/senioren/web/blogimages.bloggen.be/onstweededuiveltje/small_78-a354f21cb7151b577f350215d94838c8.jpg) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes/resize_image_dynamic.inc.php on line 104

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes/resize_image_dynamic.inc.php on line 105

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes/resize_image_dynamic.inc.php on line 106

Hallo mamake,

Kan je eens uw blogadres bekent maken, zo kunnen wij eens een kijkje nemen.

Pépe

hallo,

ik heb ook hetzelfde probleem als mamake. Ik heb twee bloggen en op de ene lukt het wel om foto's op te zetten en op de andere niet.
Op de blog waar ik graag foto's zou op kunnen zetten, staan nu dus jammer genoeg geen foto's op.
Mijn blog is: www.bloggen.be/sofie_in_eastlondon

groeten

Ik kan momenteel helemaal niets invoegen, geen tekst en geen foto's.
En nochtans kan ik het al hoor :D

Waarschijnlijk zijn er technische problemen.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!