Mail werkt niet

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Goede morgen,allemaal.
Onlangs ben ik aan een blog begonnen,maar iemand anders heeft die voor mij aangemaakt.Die persoon heeft mij nadien gemaild en het blogadres erbij vermeld,wat ik dus iedere moet plaatsen als ik naar andere bloggers ga.
Het staat ook op mijn blog bij 'email mij'.
Maar het probleem is nu,dat ik geen mails krijg.De persoon die ze verstuurt krijgt wel het bericht,de mail is correct verzonden,maar ik krijg nikske.
Ik heb dit dus uitgeprobeerd met verschillende kennissen en het gaat niet.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Mijn blogadres is : http://www.bloggen.be/friendship_betty
Vriendelijk bedankt voor de hulp
Groetjes van Rebecca.

Hallo rebecca,

►Log eens in op uw blog
►klik op instellingen
►Kijk eens bij [b]Aanpassen kenmerken" [/b] of uw mailadres daar wel staat.

Pépe

Dank u vriendelijk voor de snelle reactie en ja,mijn adres staat erin.
Maar iemand anders heeft eerst mijn blog gemaakt en mij dit adres gegeven.Nu noemt dit adres bloghotmail,maar ik heb wel hotmail,maar geen bloghotmail,dus in feite is dat dan toch normaal dat ik geen mails kan krijgen ook?
Ik ben een volslagen leek en hij zei,je moet alle dagen eens naar dit adres gan kijken,maar als ik het e-mail adres van mijn blog intik,kom ik automatisch op een mail die ik moet intikken en niet op een postvak,vermits ik geen heb van bloghotmail.
En daar zit hem volgens mij de knoop,maar vermits hij dit zo zei dacht ik dat dit ging,alhoewel ik er wel aan twijfelde.En het gaat dus niet,wat ik eerlijk gezegd logisch vindt ook.
Moest ik nu bij 'aanpassen kenmerken' een ander adres aanmaken,waar ik dus wel een postbus van heb,b.v. van gmail ofzo,zou dit dan gaan?
Want zolang dit adres erop staat,als ik bij andere bloggers ga,moet ik dat adres opgeven dat vermeldt staat,anders kan ik geen bericht plaatsen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel en dat ik het zo op die manier kan veranderen.
Dank u vriendelijk voor je hulp,Pépé.
Groetjes van Rebecca.

Hallo rebecca,

Ga naar instellingen, [b]aanpassen kenmerken [/b] verander daar het mailadres in [b]uw[/b] mailadres, en scroll naar onder en klik op [b]wijzigen[/b] en uw probleem is opgelost.

Succes Pépe

Dank u vriendelijk voor al uw hulp,Pépe,ik dacht het wel dat ik zoiets moest doen.
Ben erg blij dat die zaak zo vlug is opgelost,waarvoor dank.
Vriendelijke groetjes van Rebecca :wink:
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!