aantal links op mijn blog

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

op mijn blog heb ik bij mijn favorieten 10 "links " staan.
Ik zou er graag meer willen linken. Kan dit ?

mijn blog : www.bloggen.be/rodeden

windows XP

Hallo rodeden,

Ik persoonlijk gebruik dit niet, maar heb je reeds geprobeerd er 11 op te plaatsen ?

Kan nergens zien hoeveel "favorieten" dat men kan plaatsen.

Als je zo goed zou willen zijn probeer eens een elfde, lukt het niet, kan je mij dan de reden laten kenen van wat er dan op uw PC te voorschijn komt, eventueel een PrtScrn.

Pépe
Pepé,


Ik heb maar plaats voor 10 links .Dus had ik op de linkerzijde 10 links en heb er nu nog ene aan de rechterzijde geplaatst , zo heb ik plaats voor 20 links. Toch had ik ze graag allemaal bijeen !

Hallo rodeden,

Bedankt, dit wil zeggen dat men bij favorieten er maar 10 kan plaatsen.
Als men er meer wil, kan men ze in de andere kolom zetten, maar dat hoeft eigenlijk niet als je ze onder elkaar in de zelfde kolom wenst.

Gewoon ze er nog eens onder plaatsen, heb juist een test gedaan en dat werkt. Natuurlijk na de 10 krijgt men terug de titel..

Probeer maar eens

Succes Pépe
Sorry, maar ik weet niet waar ik een elfde blogadres zou kunnen toevoegen, er zijn geen lijnen meer om in te vullen !

Hallo rodeden,

Sorry hoor maar wij zaten op twee verschillende frequenties jij bij [b]lijst van links toevoegen[/b] en ik bij [b]Blog als favoriet [/b] en zo kunnen wij natuurlijk tot geen akkoord komen.

Bij [b]Lijst van links toevoegen[/b] krijg je er natuurlijk maar 10 geplaatst.

U kan daar een mouw aanpassen, door op [b]Personaliseer [/b] te klikken en scrollen naar [b]Lijst van links toevoegen" [/b]en te klikken op het groen pijltje, voor u links daar ze in de linkerkolom staan.

Plaatst nu beide onder elkaar, open de 2de, verwijder daar [b]Titel en bloggen.be [/b]deze laatste heb je al. Nu kan je er weer 10 plaatsen, er plaatst zich wel een dubbele lijn tussen de 1ste de 10 en de 2de reeks, zie PrtScrn als voorbeeld.

[img]http://www.plaatjesupload.nl/img27/1193923684-320.gif[/img]

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Succes Pépe
Pepé, Hartelijk , zo is mijn probleem(ke) weer eens opgelost.
Dank voor de tijd dat je hiervoor vrij maakt.
Roland
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!