Fout in URL

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hoi,
Ben kompleet nieuw, zowel in dit forum, als met het bloggen;
Ik zit met een spellingsfout in mijn URL...Waar kan ik dat verbeteren ?

Thx

Hallo Mac-Aroni


Plaats eens deze URL op het forum als je wilt.

Pépe

Hartelijk dank voor je reactie. Hier is de URL
http://www.bloggen.be/supporersclub_nicky_dewit/

Ben vergeten een "t" te tikken. Ik probeer het liever zo aan te passen, dan een nieuwe blog te maken...

Hallo Mac-Aroni,


Dat kan je onmogelijk nog veranderen, ben eens naar uw blog gaan kijken, er staat nog maar één berichtje op.
Verwijder uw blog, log in, klik op "verwijderen blog" en bevestig.

Door het feit dat je een typ fout hebt gemaakt en de "t" ontbreekt is de URL met de "t" erbij nog vrij.

Is de enige oplossing.

Pépe

had het al door, en heb het veranderd...
Maar er blijkt nog iets niet te werken, of moet ik een volledig nieuwe blog maken ? ik heb een foto van mijn harde schijf eropgezet, maar ik krijg enkel een vraagtekentje te zien op mijn blog...
Is het beter dat ik een volledig nieuwe blog maak ?

Ja, natuurlijk moet je nu een nieuwe blog aanmaken, uw andere is definitief verwijderd, dat kan je nu met de URL te gebruiken zonder de typ fout


Pépe

Hoe doe ik dat dan met dat vraagtekentje ? Wat kan de oorzaak daarvan zijn ?
http://www.bloggen.be/supportersclub_nicky_dewit/

Ben nog eens terug op uw blog geweest, ik zie nergens geen vraagteken.
In het middenvak, zie ik een foto met 2 wielrenners erop. Daarna "Proficiat", dat mag je verwijderen als je dat hebt gelezen.

In uw linker kolom zie ik wel onder uw teller een rood kruisje i.p.v een foto, bedoel je dit ?

Pépe

inderdaad, bij mij staat er een vraagtekentje, maar dat is waarschijnlijk omdat ik op een Mac werk....

heb de naam van de foto verandert, en nu werkt het......

Dan veel succes met uw blog.

Pépe

bedankt voor de snelle reactie !!! We lossen het wel op...

Kan ik maar één foto per kolom plaatsen ? ik probeer een foto te plaatsen onder de foto links, maar dan krijg ik weerom het vraagteken/kruisje te zien.

thx

U kan daar zoveel foto's plaatsen als je zelf wenst.

Iedere keer naar "personaliseer" gaan, klik op het pijltje L of R naargelang de kolom, bij "foto", dan via bladeren uw foto van uw harde schijf halen en op "toevoegen" klikken.

Pépe

ik zal nogmaals proberen.....Maar waarom krijg ik dan een kruisje ?
Foto misschien TE zwaar, is nog geen 100 kb. Langs deze weg proficiat met uw opvolging...
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!