Kan instellingen niet meer wijzigen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Kan iemand mijn helpen.Ik wou een google toolbar met advertenties op mijn blog zetten en heb deze html code per ongeluk geplakt bij titel van mijn blog in plaats van de ondertitel waar html toegestaan is. Bijgevolg heb ik geen blog meer maar nog enkel een witte pagina en op de pagina instellingen wijzigen staat er nu mijn bovenste foto van mijn blog + de lichtkrant en ik kan de titel niet meer wijzigen of mijn vorige bewerking ongedaan maken. In het vakje van titel van uw blog staat er nu <script type =Weet iemand hoe ik mijn blog kan herstellen in het vorige stadium. Dank bij voorbaat

Hallo,


Probeer eens in te loggen, :arrow: uitzicht wijzigen, kies hier een ander design :arrow: klik op de eerste wijzigen.

Nadien kan u terug uw oude design nemen.

Als het niet lukt, zoeken wij wel verder

Pépe

Geen reactie, elk design die ik probeer geeft mij een witte pagina. En mijn pagina van instellingen is gans gewijzigd. Er staat daar een foto op die op mijn blog staat + welkomst tekst en lichtkrant. De kadertjes van ondertitel en welkomsttekst zijn verdwenen en in het kadertje titel van uw blog staat <script type=

Indien de tekst wat ik in het vakje" titel van uw blog "gezet heb gewist zou kunnen worden zou mijn blog terug moeten functioneren veronderstel ik. Dus de titel "De Vrij Vranke Gedachte " plus de html code die ik per ongeluk daar toegevoegd heb.

Ben eens gaan testen op mijn testblog.

Je kan dit wissen door te selecteren en te deleten.
Na deleten, zonder iets anders te doen, typ nu in dit vak van "titel van uw blog"

"De vrije Vranke Gedachte"

Ga nu naar de eerste wijzigen en klik erop, uw titel moet nu terug op zijn plaats staan.

Probeer maar eens

Succes Pépe

Pépé nog altijd geen succes. In het vakje titel van uw blog staat er bij mij "<script type =" Ik heb dit geselecteerd, daarna gedeleet en in de plaats De Vrij Vranke Gedachte getipt en daana op de eerste wijzigen gedrukt. Ik krijg dan als antwoord: Instellingen fout
u heeft volgende fouten gemaakt bij het invullen van het fomulier voor het instellen van uw blog
! geen beschrijving ingegeven
!geen categorie ingegeven
!geen url(adres)ingegeven
!u gaf een ongeldig adres (url) op voor uw blog

op mijn instellings pagina ontbreekt nu sinds mijn fout dus sinds mijn html invoeging in het vak van titel van mijn blok de volgende vakjes
ondertitel van uw blog (ontbreekt)
beschrijving van uw blog (ontbreekt)
categorie van uw blog (ontbreekt)
adres van uw blog (url) (ontbreekt)

In de plaats staat er een leegte met de bovenste foto van mijn blog plus de lichtkrant en de welkomst tekst van mijn blog maar bovenstaande vakjes ontbreken

Kan je mij per PB, als wilt natuurlijk, uw gegevens om in te loggen op uw blog een doorspelen, zodat ik eens van binnen kan kijken.

Nadien worden onmiddellijk uw gegevens verwijderd.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!