Kan niets ingeven en personaliseren. Wie geeft een hulpje?

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Op www.bloggen.be/back2tisl heb ik wat hulp nodig.
Bij berichten toevoegen krijg ik volgende tekst:
Wegens een interne fout kon het blog niet worden aangepast.Het blog zal op een later tijdstip automatisch aangepast worden.
Bij personaliseren krijg ik volgende:
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/users/senioren/web/blog-scripts/db.class.php on line 61

Beste wgabriels

Je blog moet gegenereerd worden, ik heb het geprobeerd maar krijg zelf foutmelding.
Zodus probeer het eens zelf, zo doe je dat : inloggen blog en dan Klik vervolgens op “Instellingen” en kijk onder de titel “Opnieuw genereren ”.



Klik met je linkermuisknop op de link "Klik hier om opnieuw te genereren".

Je krijgt nu een nieuwe pagina te zien, die zal meedelen dat alles goed is verlopen. Het openen van die pagina kan eventueel eventjes duren, indien je blog zeer groot is en de computers op dat ogenblik zeer sterk belast zijn.
Als het niet in orde komt moet je wachten tot na deze nacht, want dan worden alle blogs automatisch gegenereerd.
Maar probeer het zelf eens.
Vrg. Swakke
Bedankt voor de tip.
Had dit reeds enkele malen geprobeerd, maar lukt nog niet; Zal wachten tot morgenvroeg.
Mvg
Op mijn blog nieuw aangemaakt, alphonsius, categorie stamboom krijg ik de melding: kan niet aangepast worden. Opnieuw genereren via instellingen lukt ook al niet. Ik ben teneinde raad. Zou ik niet beter blog verwijderen en een nieuw aanmaken, maar hoe dan verwijderen?
Fons

Hallo alfons,


U kan u blog zelf verwijderen, inloggen op uw blog scroll naar onder tot " verwijderen blog" zie PrtSrcn

[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijk17/-224671.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/img20/1190807531-470.gif[/img][/url]

gewoon daar op klikken en nadien [b]bevestigen [/b]

Een nieuwe blog aanmaken met uw blogadres van de verwijderde blog, gaat zeker de 1ste maand niet, je kan wel [b]alphonsius1 [/b] bv gebruiken.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!