Verkeerd E-mail-adres op ander blog ivm. reactie of e-mail

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Als ik een ander blog bezoek en daar een reactie wil plaatsen of als ik een e-mail-bericht naar de eigenaar v/h blog wil verzenden, dan verschijnt mijn e-mailadres automatisch als volgt: Nagolore@skynetbe, terwijl dit
nagolore@skynet.be moet zijn. Bij het verzenden krijg ik dus eerst steeds een foutmelding; dan verwijder ik het foutieve adres en tik het gecorrigeerde in zodat iktoch kan versturen... Vroeger was dit nooit het geval. Zocht naar oplossing bij instellingen en op forum, maar (nog) niets gevonden. Simpel misschien, maar je moet wel weten hoe dan...
Alvast vriendelijke dank voor een antwoordje!

Hallo nogalore,

:arrow: Log eens in op uw blog :arrow: klik op instellingen :arrow: kijk bij [b] aanpassen kenmerken [/b] en [b] uw e-mailadres [/b] is dit juist ?
:arrow: anders wijzigen :arrow: naar onder scrollen tot de eerste "wijzigen" :arrow: op [b] wijzigen [/b] klikken

Pépe
Ik heb de stappen die je voorstelde uitgevoerd en heb dan gekeken op andere blogs om te controleren of er verschil was. Spijtig genoeg blijft het 'verkeerde' e-mail-adres verschijnen.
Andere mogelijkheid ?

Tòch alvast bedankt,
vriendelijke groeten

Hallo,

Andere mogelijkheid, eens uw volledig mailadres deleten en dan terugplaatsen.

Als dit niet lukt, ga dan eens met uw mailadres zoals het opgegeven is bij "instellingen" uw wachtwoord opvragen

http://www.bloggen.be/paswoord_verloren.php

Wanneer u dat niet bekomt, dan is er een fout met uw e-mailadres.

Beide proberen waard, laat maar iets weten.


Pépe
Beste,

Stap 1, deleten adres, had ik al eens uitgevoerd. Ik heb dat geen tweede keer gedaan.
Wat ik wel onmiddellijk deed, is het opvragen van wachtwoord.
Dit kreeg ik prompt toegezonden. Niets verkeerds dus.

EN... als ik nu naar andere blogs ga en daar reacties wil plaatsen, blijven de vakjes bovenaan blanco, en wordt dus mijn e-mail-adres niet meer, en dus ook niet meer verkeerd, weergegeven.

De gevraagde informatie vul ik daar dan wel telkens in...
Na verloop van tijd zal wellicht de juiste info in de vakjes automatisch worden ingevuld...,we zien wel.
Ik ben tevreden met deze oplossing, ipv. telkens daar mijn e-mailadres te moeten corrigeren.

Hartelijke dank voor je bereidwillige en snelle medewerking.

Adri Suykerbuyk - Nagolore

Hallo nagolore,

Als je onder de veiligheiscode het vierkantje [b] persoonlijke gegevens onthouden [/b] aanvinkt, dan zouden de vakjes niet blanco mogen blijven.

Pépe
Pepe,
Bedankt voor de toelichting; ik zal ze 'toepassen'
Grts.
Beste,

Hier ben ik weer; ik vind het erg spijtig je te storen, maar ....het is om je even het volgende mede te delen:
Ik heb daarstraks mijn laptop uitgezet (enkele uren).
Nu ik hem weer heb opgestart en eens ging kijken naar ...(zie vorige berichtjes)...merkte ik op dat het probleem blijkbaar hetzelfde is gebleven.

Mocht je toch nog enig idee hebben om dit te verhelpen, geef je me dan een seintje?

Is echt niet dringend hoor!
Op voorhand bedankt en vriendelijke groeten,
Nagolore

Beste nagolore,

Doe dat eens : Internet Explorer - Extra - Internet opties - Cookies en dan Tijdelijke bestanden verwijderen en op OK klikken , dan pc afsluiten en terug opstarten, en inloggen .
Vrg. Swakke
Beste,

Jouw voorstel tot oplossing gevolgd en...geen resultaat.
Maar 't is geen ramp hoor, ik blijf het wel manueel corrigeren.
Alvast hartelijk bedankt voor de inzet.

Grts, Nagolore

Hallo nagolore,

Kijk eens of je dit alleen hebt, wanneer [b]persoonlijke gegevens is aangevinkt [/b] , kan je dit dan melden.
Want dan zitten we met een technisch probleem, bekomt je soms ook een foutmelding, dan een printscreen van de foutmelding maken en op het forum hier plaatsen.

Pépe
Beste mensen, hier ben ik dan weer met een antwoordje.
Het maakt geen verschil uit of ik" persoonlijke gegevens onthouden "aanvink of niet. Ik krijg ggen foutmeldingen.
Doe je nog mee om dit 'raadselke' op te lossen?

Beste groeten, Nagolore

Hallo nagolore

[quote="nagolore"]Bij het verzenden krijg ik dus eerst steeds een foutmelding; dan verwijder ik het foutieve adres en tik het gecorrigeerde in zodat iktoch kan versturen[/quote]

U zegt zelf bij het versturen krijg ik eerst een foutmelding, die foutmelding heb ik nodig, maak er een printscreen van en plaatst deze op het forum.
Zo kan men achter de fout komen om te proberen uw probleem op te lossen.

Pépe
Kan je me even uitleggen hoe ik een 'printscreen' moet maken, en dat in dit kader plakken?
Ik ben nog een beetje een 'digibeetje'....
Alvast merci

Hallo,

Gewoon de toets [b]PrtScrn [/b]op uw toestenbord indrukken en uw hebt een printscreen van al wat op uw scherm staat, deze kan je eventueeel bewerken met [b]Paint [/b]

Een beter systeem op een PrtScrn te maken is het programma [b] Gadwin Printscreen [/b] te downloaden, dit kan men hier

http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=71870&mxp=200

Hoe dit te installeren en gebruiken, vind je hier

http://moderators.seniorennet.be/Handle ... screen.pdf

Nu hebt je een PrtScrn, maar staat nog niet op het forum, uw PrtScrn
moet je uploaden voor een internetadres (URL) naar een free hosting provider, hoe en waar zie uitleg op deze topic

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?t=3471

Dit internetadres plaatst je door in het menu te klikken op [b] Img [/b]
nu uw internetadres plaatsen en nu op [b]img*[/b] Zodat je dit bekomt
[b][img]internetadres[/img] [/b] , nu moet uw PrtScrn te voorschijn komen op het forum

Succes Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!