blog geblokkeerd

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,
sinds gisteren kan ik niet meer op mijn blog berichten toevoegen, veranderen en de broncode bekijken.
Ik heb misschien teveel verwijzingen naar foto's van het internet gebruikt want die zijn ook allemaal weg.
Hebben deze twee zaken verband met elkaar of is er iets anders verkeerd gelopen?
[url=http://www.bloggen.be/sodacomics/]www.bloggen.be/sodacomics/[/url]
Op het forum vond ik op het eerste gezicht geen andere vergelijkbaar probleem.
Alvast bedankt!

ps: ik heb een schrijffoutje gemaakt in de thread.
geblokkeerd moet het zijn ipv geblokkerd, moest je dit kunnen aanpassen aub?
Thx

Hallo,


[quote="sodacomics"]ps: ik heb een schrijffoutje gemaakt in de thread.
geblokkeerd moet het zijn ipv geblokkerd, moest je dit kunnen aanpassen aub?
Thx[/quote]

Als geregistreerde op het forum kan u uw berichten zelf wijzigen.

Wat u probleem betreft, bekomt je nog de menubalk bij "toevoegen" of is die weg en is dit de reden van uw probleem?

Pépe

ik krijg de kader van een bericht toevoegen of veranderen wel.
maar de tekst die ik toevoeg of verander vind hij niet.
veranderingen gebeuren niet.
tekst van een nieuw bericht vindt hij niet.
broncode aanvinken lukt niet.

Sorry, om dit op te lossen gaat het zoeken worden, daar het niets met uw instellingen te doen heeft.

Vraag: als er een bericht toegevoegd wordt, dat niet geplaatst wordt, bekom je dan toch nog dit venster ?

[img]http://jef.peirsman.googlepages.com/Bild-0000.jpg[/img]

Of bekomt u een foutmelding, indien een foutmelding maak er dan een printscreen van en plaatst deze op het forum.

Pépe

[quote]ps: ik heb een schrijffoutje gemaakt in de thread.
geblokkeerd moet het zijn ipv geblokkerd, moest je dit kunnen aanpassen aub?
Thx[/quote]

Beste sodacomics,

Dat is aangepast. :wink:
Mod. Swakke

hij herkent mijn bericht niet.
ook het geval met meer tekst.

[url=http://www.sodacomics.be/documents/helpblog.doc]link print screen[/url]

Probeer eens bij instellingen uw editor op "eenvoudig" in te stellen, vergeet dan ook niet op "wijzigen" te klikken.

Kan een zoektocht van lange adem worden.

Pépe

gelukt.
ben ik nu beperkt?
wat was mijn fout?

Hallo,

Ben ook tevreden dat het jou gelukt is, anders was het zoeken geweest hoor.

Wat de fout was weet ik van hieruit ook niet, kan niet binnenin uw blog kijken.

Heb wel gezien op uw printscreen, dat je gebruik maakt van de browser FireFox, heb je er ook internet explorer op uw PC ?

Plaats dan eens uw editor terug op het vorige en probeer dan eens met IE, je doet er mij een plezier mee, als ik weet of het daar dan wel lukt.

Pépe

Beste Pépe,

ge zijt een technisch wonder ofwel veel te veel bezig met bloggen en de daaraan verbonden helpdesk.
Blijkbaar zit het probleem bij mij.
Recent heb ik een update van firefox geïnstalleerd en daarna zijn de problemen dus begonnen. Ik dacht dat alleen bij windows gebeurde.
Die is trouwens ook geupdated.

Op jouw raad via IE blog open gedaan en waarempel alle missing foto's staan er terug. Direct zonder probleem test-berichtje verwijdert.
Ik vind het wel jammer want ik was héél tevreden met firefox en wou deze blijven gebruiken.

Mochten er nog bloggers zijn met een soortgelijk probleem en daar een antwoord/oplossing hebben.
Let me know.

In ieder geval
THX mate,

Sodacomics.be

Hallo sodacomics,

Bedankt voor de melding.

Bij mij loopt IE7 en Firefox samen op mijn PC, heb eigenlijk minder problemen met Firefox dan met IE.
De blogs open sneller in Firefox.

Ter inlichting, eind november moet Firefox 3.00 ter beschikking zijn, de ene kijk af van de andere.

Pépe

Pepe,

Weird,
Nieuwe berichtjes die ik nu plaats zijn helemaal in orde.
Oude berichten blijven gedeeltelijk niet zichtbaar met firefox.
Ook zaken die ik op andere forums plaatste.
Met IE blijkt er helemaal geen enkel probleem te zijn.
Ik las gisteren in de krant dat firefox een built add-in heeft / gaat hebben dat banners blokkeerd.
Dit zijn meestal hotlinks (denk ik) en die gebruikte ik ook voor mijn afbeeldingen.
Zou dit de oorzaak kunnen zijn?

Mvg,

Dave

Hallo sodacomics,


Dat is mij soms met Firefox ook al opgevallen, maar dan eens op F5 drukken en kees is klaar.

Over wat Firefox zinnens is daar heb ik persoonlijk nog niets van gehoord, of gelezen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!