Blog opent byzonder traag of zelfs in het geheel niet.

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

www.bloggen.be/astro

Dag Pépe,

Spijtig genoeg krijg ik de laatste tijd redelijk veel opmerkingen van mensen die mijn blog ofwel zeer traag (herhaalde malen terug inladen), helemaal niet of zelfs enkel via de Google link kunnen openen!
Enig idee wat hier aan de hand is ?
Graag Uw interventie.

Beste groeten
Paul.

Beste Astro Paul,

Ik ben Pépe wel niet maar heb naar je blog eens komen kijken, je blog opend bij mij ogenblikkelijk.
Prettig weekend,
Swakke
Beste Swakke,

Dank voor het vlugge antwoord. Heb ondertussen reeds minstens 10 opmerkingen gekregen van leden van mijn vereniging, alsook van overige onbekende geinteresseerden die mijn blog trachtten te raadplegen. Hier zitten (toevallig ?) redelijk wat telenetgebruikers tussen. Als ik bovendien zelf mijn blog open dan dien ik practisch altijd eerst in de inhoud de ongeveer tiende rubriek aan te klikken of de rechterkolom is in zijn geheel niet zichtbaar (reeds geruime tijd). Hoe is dit verschijnsel dan te verklaren? Toch allemaal geen slechtwerkende PC's of verbindingen - dit is toch hoogstonwaarschijnlijk in een groep van 23 mensen !

Beste groeten
Paul.

Hallo Paul,

Sorry hoor, maar ik heb ook geen problemen om uw blog te openen.

Vraag eens aan de mensen die uw blog niet kunnen openen of ze met IE6 of IE7 werken. Is namelijk ook zo dat er verschillende met IE6 mijn blog ook niet open bekomen.

Pépe
Goede avond Pépe,

Zal daar eens naar informeren. Probleem met het IE type was mij reeds eerder bekend. Als daar nog geen aanpassing voor mogelijk is, tenzij dat de mensen in kwestie hun IE type zouden willen aanpassen, dan blijft er maar een ding over nl. ermee leren leven. Spijtig !

Groeten
Paul.

Inderdaad, ik werk (noodgedwongen) nog met IE 6.0 en ik krijg enkel een blauw scherm van Bloggen (zijn achtergrond zeker?) en er wordt verder niets opgeladen.

spijtig, maar het zal dus aan de Internet Browser liggen en niet aan de Blog zelf.

Ik heb zijn URL in FIREFOX ingegeven en dit werkt "wel direct"

Tis dus zeker de versie van IE 6.0 he
Updaten die boel. (als je een legale versie hebt toch)

Dit is wel het bewijs dat de blog niet opent met IE6, ik heb hem geopend met IE7, zonder problemen ook met Firefox

Pépe

Maar met IE 7 zijn er dan weer andere mankementen he?

Ja dat klopt, maar voor de bloggers blijft het toch bij mijn weten, alleen bij lettertype en lettergrootte, dat wel kan opgelost worden via "Word" of werken met de htlm code.

Pépe

Hallo Pepe en Swakke,

Schafte ondertussen een nieuwe PC aan met Windows Vista en een hogere versie van IE. erop. Alles werkt althans bij mij nu normaal wat het openen van het blog betreft. Inbrengen van nieuwe artikels doe ik reeds langere tijd standaard via Word. (dus ook geen echt probleem voor lettergrootte of lettertype). Bij de overige mensen die problemen hadden met het openen van mijn blog heb ik ondertussen eens navraag gedaan en deze gebruiken zoals verwacht nog oudere versies IE. Het merendeel gaat daar nu verandering in brengen.
Dit probleem kan dus zo goed als opgelost beschouwd worden.

Beste groeten en nog een prettige avond
Paul.

Astro Paul

Bedankt om te melden, topic kan dan afgesloten worden.
Wens je nog veel succes met je blog.
Vrg. Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!