Posttitel verdwijnt bij copy/pasten

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,

kent u dit probleem: als ik teksten voorbereid in Word, en dan alles selecteer en copy/paste uitvoer bij "bericht toevoegen" op Bloggen, dan verschijnt wel de tekst, maar het titeltje is dan steeds verdwenen... Zie bovenste artikel op www.bloggen.be/rocrea
Op www.bloggen.be/grote_heide heb ik datzelfde probleem echter ook al meermaals aan de hand gehad.

Enige manier die ik zelf vond om dit op te lossen, is: alles terug opnieuw zelf intypen rechtstreeks op de blogsite...

Kent iemand een praktischere methode??

Dank!

Rodrik

Hallo,


Log in op uw blog en klikt in het menu op "wijzigen" naast het bericht waarvan de titel ontbreekt klikt bij "wijzigen/verwijderen" op "wijzigen" tik de titel terug in en scrolt naar onder de eerste "wijzigen" voorbij en klik op de tweede "wijzigen" uw titel zou nu op uw blog moeten staan.

Succes Pépe
1000 x dank, Pépé!

Ik maar zoeken en titeltjes hertypen en telkens opnieuw de bovenste "wijzigen" kiezen...

Alles opgelost met jouw uitleg. Merci, dit probleem stoorde me vrij erg.

Wie weet tot ooit één van onze driemaandelijkse activiteiten in Olmen...

Proficiat met en dank voor je computerkennis!

Rodrik
www.bloggen.be/grote_heide
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!