Bladschikking

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Amaai, hier ben ik nog eens. :oops:
Als ik mijn blog open dan kan ik alleen de linker kolom en het middenvak zien. Om ook de rechterkolom te zien moet ik telkens uitzoomen naar 75%.
Is er een manier om dit op te lossen?

Hallo wivado


Kan je eens de URL van uw blog laten kennen, zo kan men zien wat de rede is, waarschijnlijk staat iets in uw linkerkolom dat veeeeel te breed is, en alles naar rechts verschuift.

Pépe

Zoals te verwachten:
www.bloggen.be/wivado

In ieder geval reeds bedankt voor de moeite

Hallo wivado,


Er is niets mis met uw blog, ik zie zowel L als R kolom zonder te moeten scrollen.

Pépe
Ik heb dan blijkbaar een probleem met een setting in IE7?

wivado

Zoals bij Pépe is je blog bij mij ook normaal en moet ik niet scrollen.
Nu je werkt met IE7 zie dan eens dat je zoomniveau op 100% staat, dat kan je beneden op je balk rechts zien, als dat meer is verkleinen naar 100%.
Vrg. Swakke
Klopt Swake. Maar mijn vraag is juist hoe ik ineens alles kan zien zonder te moeten zoomen of scrollen. Als ik iemand anders zijn blog bekijk zie ik L, R en midden steeds tegelijkertijd. Alleen bij mij lukt dat niet.

Hallo wivado,


Klik eens rechts op uw bureaublad, nadien op "eigenschappen" vervolgens in het dialoogvenster op "instellingen" en kijk eens hoe uw beeldschermresolutie is ingesteld.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!