Aanmaak nieuw blog www.bloggen.be/asterionfoto

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste Pépe,

Maakte iets na de middag bovenvermeld nieuw blog aan als aanvulling op mijn reeds bestaande. Heb zoals aangeraden zelfde gebruikersnaam, emailadres en paswoord gebruikt i.v.m. een practische koppeling. Het is echter onmogelijk om op het blog te geraken. Zie ook het extra vakje bij de inlog waarvan sprake niet verschijnen. Ook bij het aanklikken in de toplijsten of via de zoekmachine valt er niet in te geraken. Kan U dit even bekijken a.u.b.

Dank vooraf
Beste groeten
Paul.
www.bloggen.be/astro
Pépe,

Nog even dit: kreeg ondertussen de gegevensbevestiging per email van jullie door.Door mij gekozen gebruikersnaam is wel verschillend. (dacht dat dit te maken had met benaming voor ondertekening van de artikels...)
Dit neemt echter niet weg dat bij het gewoon inbrengen van dit adres, of aanklikken in toplijsten, zoekmachine het betreffende blog niet opent. Dus blijkbaar toch nog iets dat niet in de haak zit.

Groeten
Paul.

Hallo Paul,


U heb niets fout gedaan, er zijn verscheidene blogs bij de "25 laatste nieuwe" die pas openen na middernacht. Dus morgen gaat uw nieuwe blog wel openen.

Dit is een technisch probleem, de webmaster is daarvan op de hoogte gebracht.


Pépe
Pépe,

OK, er is geen haast bij want de fotos en dergelijke die daarop gaan verschijnen dienen nog gemaakt te worden. Ik bekijk het morgen even, alles zal dan wel OK zijn in afwachting van onze publicaties.

Dank
Groeten
Paul.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!