Blog opent niet

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Dag,
Sinds gisteren kan ik niet meer op mijn blog. Ik kan inloggen en uitloggen zonder resultaat. Als ik inlog en ik klik op bekijk blog, heb ik alleen een groen scherm, de kleur van mijn blog. Heeft dit te maken met mijn computer of scheelt er iets aan mijn blog? Kan iemand mij er iets meer over zeggen? Dank u.

http://www.bloggen.be/hugo1


Mijn computer is een Windows XP Home Edition service pack 2 AMD Semperon Processor 3300+ :?:

Hallo Hugo,

Als je dit nog eens voor hebt, toets dan eens F5 in, als dit geen resultaat geeft u best terug melden


Pépe
Hallo Pepe,
Ik heb de F5 toets ingedrukt maar het resultaat blijft hetzelfde.
Hugo

Hugo,

Probeer nog eens één zaak namelijk uw blog te genereren.

Ben eens op uw blog geweest, het duurt heel heel lang voor dat hij ingeladen is, dit probleem is dit onstaan nadat u iets aan uw blog hebt toegevoegd of is het overnacht gekomen?

Anders het laatste een verwijderen

Pépe

.

Hallo Pepe,
Ik heb mijn blog genereert maar niks. Dit probleem is onverwachts ontstaan, ik heb niets bijgevoegd. Gisteren wilde ik op mijn blog gaan en ik had geen beeld.
Hugo

Beste Hugo,

Ik zie alles van je blog, maar het is zoals Pépe zegt, het duurt heel lang voor je blog ingeladen is.
Swakke

Hugo,

U kan toch rechtstreeks op uw blog, volgens ik begrepen heb lukt het alleen niet vanuit "bekijk blog" klopt dit ?

Pépe

.

Hallo Pepe,
Nu gaat alles terug normaal.
Hugo

Hallo Hugo,

Dat is dan goed nieuws, wat was uiteindelijk het probleem ?

Pépe

.

Hallo Pepe,
Ik heb terug hetzelfde probleem. Ik kan mijn blog weer niet openen.
Hugo

Ik had daarjuist ook een probleempje ivm openen.
Hij opende en mijn scherm was volledig zwart (achtergrond) met enkel de hoofding van de blog.....

Opnieuw gegenereerd en terug O.K.

.

Mijn blog is intussen terug geopend geweest, maar nu is er weer niets. Als ik nu op bekijk blog klik kom ik onder aan de blog terecht, maar daar staat blog-seniorennet in plaats van www.bloggen.be. En als ik op " ga naar willekeurig blog " klik, kom ik op blog.seniorennet terecht.
Hugo

Hallo Hugo,

Je blog gaat wel open, maar het duurt heel lang, ik denk dat het door je foto's komt .
Beneden en boven zie ik bij jou Bloggen.be staan wat normaal is.
SeniorenNet staat er niet.
Vrg. Swakke

Nu staat er terug bloggen onderaan. Mijn blog is ook terug open met de eerste klik. Moet ik de foto's verwijderen?
Hugo

Hallo Hugo,

Dat zijn heel mooie foto's op je blog.
Zou het niet beter zijn om de foto's in het midden van je blog iets kleiner te maken, dan zal je blog veel vlugger inladen.
Nog veel blog plezier.
Swakke
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!