Hoe kan ik simpelweg een klein bestandje (.kmz) toevoegen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste,
Als volwaardige leek vraag ik mij af hoe ik een bestandje van 3kb (.kmz) kan toevoegen in een bericht dat ik plaats. Dit is een link naar Google Erth waardoor de lezer direct met een geografische ligging verbonden worden.
Kan ik iemand mij helpen met dez waarschijnlijk (in jullie ogen) oersimpele vraag. Moderator? Thanx a bunch.

Ps. Volg m'n fiestreis op www.bloggen.be/christophepieterscyclelog ;-)
Ps.2 Tips voor een verbetering van de site zij steeds welkom

Hallo Christophe

U kan een link in uw bestandje invoegen, op deze manier

<a href="[color=red]URL van de website van Google Erh[/color]">Klik hier</a>

U kan deze link bijvoorbeeld plaatsen na

[quote]grotendeels een zéér accuraat beeld van waar ik ben![/quote]

Uw inloggen en in het menu op "wijzigen" klikken naast uw titel bij "wijzigen/verwijderen" op "wijzigen" klikken de brontekst aanvinken, plaatst nu uw cursor na het laatste woordje [b]ben[/b] type <BR> en plaatst hierachter bovenvermelde link.
Srolt nu naar onder en klik op de 2de "wijzigen" niet op de eerst want dan is uw titel weg.

Succes Pépe

Pepe, bedankt voor de vlugge reactie maar ik heb mezelf verkeerd uitgedruk. Dit bestand is immers geen 'link'. Het is een bestandje dat enkel ik google erth kan gebruikt wordt. Dwz geeft geen enkele connectie met internet.. Is dit mogelijk? Je kan het vergelijken met een excell bestandje erbij te voegen ofzo. Thanx :wink:

Hallo Christophe


Ben eens op uw blog gaan kijken, blijkbaar is uw probleem opgelost, klopt dat?

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!