plaatje torvoegen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Als ik foto toevoegen van harde schrijf kies ..dan krijg ik nooit het plaatje te zien ik kan dan niet zien waar ik tekst kan plaatsen

en als ik boven bericht het plaatje aantik in generaliseren dan krijg ik een kader te zien als ik dan ga bladeren en druk is goed zo in dan zegt ie.
het naar de server zenden is mislukt, controleer of de schrijfrechten van de map of dat de map wel bestaat.

maar boven in staat Kan deze map niet openen: "xxx"! dat zinnetje krijg ik met geen mogelijkheid weg ik heb die map niet aangemaakt

hoe krijg ik dat werkend

bedankt marion [/img]

sorry vergat mijn site erbij te zetten
http://www.bloggen.be/m2707h/

Hallo Marion,


Om een foto van uw harde schijf toe te voegen in een bericht:
:arrow: inloggen, :arrow: klik in het menu op "toevoegen" :arrow: scrolt tot "foto van harde schijf" klik hier op "bladeren" zoek nu de foto op uw harde schijf en klik op "openen" :arrow: typt nu de tekst van uw bericht
:arrow: klikt nu onderaan op "toevoegen :arrow: bekijk uw blog, de foto moet nu in uw bericht staan en moet aanklikbaar zijn.

Bij toevoegen van de harde schijf, verschijnt uw foto steeds bovenaan links in uw bericht.

Wenst u een foto van uw harde schijf toevoegen via "personaliseer" in één van uw koloms :
:arrow: inloggen :arrow: klikt in het menu op "personaliseer" :arrow: scrolt naar "foto" :arrow: klikt hier op het pijltje R of L naargelang welke kolom u kiest :arrow: klikt nu op "bladeren" zoek uw foto op uw harde schijf en klik op "openen" :arrow: klikt nu op toevoegen :arrow: foto staat in de gekozen kolom maar u kan er geen tekst aan toevoegen.

Succes Pépe

Hoi Pepe

dat weet ik allemaal wel, dat is mijn vraag niet

ik krijg het plaatje niet te zien in mijn log als ik het van mijn harde schijf heb gehaald als ik het eerst in een kladversie zet voor ik het definitief op mijn site zet ik wil dat plaatje kunnen zien voor ik hem plaats en bij personaliseren dan?????? daar krijg ik een schermpje te zien wat niet werkt

zie dat ik in mijn vraag generaliseren heb gezet dit moet personaliseren zijn :wink: is heel wat anders

marion

[quote="marion"]Hoi Pepe

dat weet ik allemaal wel, dat is mijn vraag niet

ik krijg het plaatje niet te zien in mijn log als ik het van mijn harde schijf heb gehaald als ik het eerst in een kladversie zet voor ik het definitief op mijn site zet ik wil dat plaatje kunnen zien voor ik hem plaats en bij personaliseren dan?????? daar krijg ik een schermpje te zien wat niet werkt

dat aparte fot toevoegen bedoel ik niet als ik een berichtje daar wil plaatsen en druk op het plaatsje dan krijg ik dat kadertje te zien wat niet werkt

zie dat ik in mijn vraag generaliseren heb gezet dit moet personaliseren zijn :wink: is heel wat anders

marion[/quote]

sorry maar vergat mijn naam erboven te zetten is wennen hier...gast is marion

Hallo Marion,


U krijgt pas dat plaatje te zien, wanneer u uw bericht hebt toegevoegd, in de kladversie krijgt je dit niet te zien


Pépe

[quote="Pépe"]Hallo Marion,


U krijgt pas dat plaatje te zien, wanneer u uw bericht hebt toegevoegd, in de kladversie krijgt je dit niet te zien


Pépe[/quote]



jammer maar bedankt voor je antwoorden Pepe, maar dat wist ik al, ik bedoel iets anders

Hallo Marion,


U hebt dit plaatje geplaatst via "personaliseer" vrije tekst/html",

U spreekt daar van harde schijf, kladversie en personaliseer als men dan op de printscreen kijkt gaat over "vrije tekst/html", op uw blog kan men hierover ook niets zien.

Kan u eens uitleggen hoe je te werk bent gegaan, zo kan men zien wat fout is gelopen, dan is misschien de oplossing wel vlugger gevonden.



Pépe

ik heb 2 vragen gesteld

als men goed leest dan ziet men dat,

wat kan ik nog beter uitleggen als men mijn vraag niet goed leest

de antwoorden die ik terug krijg gaan niet over de vragen die ik heb gesteld

ik vraag gewoon waarom iets niet werkt en als ik dan een foto erbij plaats om te laten zien wat ik bedoel en men het dan nog doorgaat over wat ik fout doe.

ik doe niets fout er werkt iets niet in het script van bloggen.be en daar vraag ik een oplossing voor
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!