Blognaam

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste beheerders, onze blognaam komt nietvoor in de top lijsten
groeten
fodiak

Hoi dat kan wel kloppen, want een aantal lijsten doen het al een tijd niet,maar er wordt aan gewerkt,dus afwachten,
Sjaco

Hallo Fodiak


Van alles wat op de pagina van de "toplijsten" te vinden is, functioneert alleen de "25 laatste nieuwe" niet, de webmaster is hiervan op de hoogte.

Kan u eens uw blogadres opgeven en eventueel uw catergorie waar u blog is in ondergebracht, eveneens de reden waarom uw blog zou moeten op de toplijst te vinden zijn, bv . bij de "60 recentse bijgewerkte" indien dat u iets aan uw blog hebt toegevoegd; of als het een nieuwe blog is bij de "25 laatste nieuwe"; of is uw blog verdwenen bij de "top 90" ?

Pépe
http://www.bloggen.be/fodiak

Onze blog komt niet voor in de lijst van alle blogs bij de categorie fotografie, of "eventueel" de top 20. Wel in de laatst aangepaste en de laatste nieuwe...

Op zich is dit allemaal niet zo belangrijk, alles werkt goed op de blog zelf en hij "draait" naar behoren. Wilde het enkel eens melden.

Vriendelijke groeten
Bestuur fodiak

Toch even voor de duidelijkheid de top 100 lijst en top 1000,gisteren lijst en top 100 sinds de start van bloggen doen het al weken niet!!
Sjaco

hallo Sjaco,


Sorry hoor, maar daar ben ik niet met akkoord, volgens mij werken die wel prima, kan je soms een voorbeeld geven ?

Pépe

[quote="Fodiak"]Onze blog komt niet voor in de lijst van alle blogs bij de categorie fotografie, of "eventueel" de top 20. Wel in de laatst aangepaste en de laatste nieuwe...
[/quote]

Alles is normaal hoor, uw blog komt overal voor, waar hij moet voorkomen, hij zal pas in de globale lijst "fotografie" voorkomen als hij verdwijnt uit de laatste 20 nieuwe.
U hebt op 18/8 het laatste toegevoegd aan u blog, verwacht niet dat u hem nu nog kan vinden op de pagina "toplijsten" bij de "60 recentse bijgewerkte" want na enkele uurtjes kan hij daar al van verdwenen zijn.
Niet vergeten er zijn momenteel 10.260 blogs, als daar nog maar 1% iets aan zijn blog toevoegt :) :) :)

Pépe

Hoi Pepe een persoonlijk voorbeeld wij staan al weken op 18 in de top 100
Al weken op 30 in de top 1000 van gisteren en al weken 43 in de top 100 sinds de start van bloggen.
Vandaar
groeten Sjaco :!:

Hallo Sjaco,

Misschien geraakt de juiste rangschikking de grens niet over (grapje hoor)

Momenteel vind ik u op de toplijst "top 90" op de 23ste plaats en eveneens, wat logisch is, in de "top 1000" op de 23ste plaats.
"Top 100" sedert het begin van bloggen op de 43ste plaats.

Ofwel heb ik een foutieve lijst op mijn scherm , ofwel klopt er bij u iets niet met uw toplijst.

Maar zal het zeker in de gaten houden.

Pépe

Eh sorry ik bedoel als je klikt naar de overige lijsten en dan is het niet de top 1000 maar natuurlijk de top 100 van gisteren, dit is al weken hetzelfde.
trouwens wel leuk om te vermeldden, al die reaktie's die ik krijg omdat we Belgie aan het bloggen zijn!
(maar we hebben het super naar onze zin)
Sjaco

Bij werkt die toplijst kennelijk wel, ik zit wel steeds op ongeveer dezelfde rangschikking, maar verschuif toch zo'n beetje. Soms naar voor en dan weer een plaatsje naar achter, m.a.w. de lijst veranderd hoor! ^_^

Hallo Sjaco,


Mooi dat je het hier naar uw zin hebt.

Ik heb, nu 19/8, de "top 100" van gisteren gekopiêerd en opgeslagen op een kladblok, zal het een dag of drie checken dan hebben we zekerheid.

Laat u het resultaat dan wel kennen.

Pépe
toch klopt er iets niet
klik maar op fotografie
lijst van alle blogs in deze categorie
vind je dan FODIAK ????

ik toch niet
swat toeterniettoe

groetjes

Hallo Fodiak,

Uw blog staat in de catergorie "fotografie" bovenaan bij de " 20 laatste nieuwe" dus dit wil zeggen dat uw blog in deze catergorie er het laatste is bijgekomen.
Iedere keer er nu een nieuwe bijkomt, zakt uw blog met één plaats, wanneer er nog 20 nieuwe komen, verdwijnt uw blog volledig uit de "20 laatste nieuwe" [b]pas dan gaat u uw blog terugvinden in de "lijst van alle blogs in deze catergorie".[/b]

Kijk maar eens in de 20 laatste nieuwe naar de blogs die onder u blog staan, gaat u ook in de lijst niet terugvinden, dit is nu éénmaal zo.

Pépe
Ok begrepen, Pépé Bedankt voor het antwoord.

Ik had voordien reeds een blog gemaakt en ik zag na twee dagen hem reeds in de top 20 staan, heel raar... ma ja, het zal wel zo zijn.

groetjes
Voorzitter Fodiak

http://www.bloggen.be/fodiak
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!