Graag hulp bij twee problemen

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Hallo,
Ik heb onlangs een upgrade gedaan van windows 7 naar windows 8, ik heb er geen problemen mee en alles werkt kwassie perfect op mijn blog, alleen heb ik een probleem met de nieuwe teksteditor, als ik een berichtje plaats op mijn blog met internet exploder of Firefox krijg ik het bericht dat het bericht goed is geplaatst, niets is minder waar, als ik kijk naar mijn blog met internet exploder, Firefox, opera of chrome kan ik het bericht wel bekijken, maar het is niet de versie dat ik pas gewijzigd heb, maar wel de versie van het bericht dat er al op stond. Ik vermoed dat de huidige versie van exploder (versie 10) en de huidige versie van Firefox (versie 19.0.2) niet werkt met de nieuwe editor, (ook met chrome heb ik dit probleem) klopt dit, voorlopig gebruik de oude editor en deze werkt perfect.
Een tweede vraagje gaat over Pdf bestande plaatsen op mijn blog, ik wil de pdf's plaatsen in de zijkant van mijn blog, en liefst dat ze door middel van een plaatje dat aanklikbaar is, mijn vraag hierbij is kan ik de bestanden uploaden naar Skydrive of naar google drive en zo op mijn blog plaatsen? Als dit niet lukt welke gratise uploader kan ik gebruiken (liefst eentje zonder al te veel storende reclame en waar de upgelode bestanden bewaard blijven.) of kan dit ook bij bloggen of seniorennet en welk is de werkwijze hiervan welke URL dien ik te gebruiken om de upgelode pdf's te plaatsen, is dit de werkwijze zoals ik vb. een fotoalbum plaats met een aanklikbare foto ,zo niet hoe plaats ik deze pdf's dan.
Alvast bedankt en ik kijk uit naar jullie antwoorden.

Hallo compostmeesterjv,


1.Je kan niet verlangen als er vandaag een nieuwe browser online gaat, dat 5 minuten later dit reeds op de blogs is aangepast, dit heeft zijn tijd nodig.

2. Als je een pdf bestand op het blog wil plaatsen moet je zorgen voor een internetadres voor dit bestand, om het in een kolom te plaatsen kan dit via personaliseer "vrije tekst/htlm"

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!