Foto's!!! Help!!

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik heb problemen met het plaatsen van foto's in mijn berichten.
Ik had een 7 tal berichten voorbereidt met het reisverhaal en foto's geplaatst in de tekst (met %%%FOTO1%%% en foto opladen op de juiste plek).
Ik had hier kladversies van bewaard maar bij het toevoegen verdwenen de foto's en ik heb ook niet meer de mogelijkheid ze opnieuw op te laden.

Kan iemand helpen?? zou zo graag ons reisverhaal, met passende foto's op de juiste plaats in de tekst geplaatst op mijn blog. Had er zoveel werk in gestoken...

(mijn blog: http://www.bloggen.be/sapvertelt/)

Alvast bedankt

Hallo SaP,


Ik heb een test gedaan vanuit de kladversie, ik ondervind geen enkel probleem.

U hebt alvorens deze in kladversie te plaatsen toch uw foto's geupload door "foto van harde schijf" en "bladeren" ?

Pépe

ja hoor Pepe dat deed ik.
Een nieuw bericht maken, foto's tussenvoegen alles ok. Bewaren of posten: maar 1 foto boven en bewerken niet meer mogelijk om meerdere foto's tussen te voegen... Raar.

Ik ga de foto's uploaden naar een url en zo tussenvoegen als ik tijd vind vandaag.
Hopelijk lukt me dat wel :)

Groetjes
SaP

Hallo Pépé,
blijkbaar stonden er toch aantal foto's tussen met %%%FOTO%%% en de rest heb ik toegevoegd door van de foto een URL te maken en tussen te voegen met je les 5.

Hoedje af trouwens voor de duidelijke lessen!!


Mijn reisverhaal staat er ondertussen netjes op :)

groetjes
SaP
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!