probleem verdwenen foto's nog niet opgelost

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

reeds 14 dagen wordt het probleem van de verdwenen foto's onderzocht, doch tot op heden zonder oplossing .....

www.bloggen.be/rodeden

Sorry, mag ik even meegaan met uw post...het gaat namelijk over hetzelfde probleem.
Ik maakte hier 11 blogs aan , over verschillende onderwerpen, met af en toe wel belangrijke foto's.
Daar ik vooraf las dat dit hier een stabiel en goed platform zou zijn, beter dan al de rest, kwam ik hier de fotoblogs plaatsen.
Niet dus.
Op alle blogs verdwijnen foto's, zeker als je meer dan 9 foto's wil plaatsen, maar ook met mindere aantallen. zelfs klein gewicht foto's, minder dan 100k, zijn verdwenen
Dan is dit jammer van al het werk die erin gestoken is, het maken en bewerken van de beelden, het hier plaatsen...
Het is uiteraard gratis, maar dan mag het ook nog wel in orde zijn dacht ik, je bied het aan, of je doe het niet.
Met spijt in het hart doek ik de blogs weer op, en zoek iets anders waar het meer professioneel aangepakt wordt.
Sorry, en jammer, maar zo, zo hoeft het voor mij niet meer.
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!