Posten via e-mail - Opgelost

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Beste Pépé,

als ik post met webbased Gmail (vanop mijn PC), dan verschijnt het bericht correct op mijn blog.

Post ik via email met mijn mobiele telefoon, dan wordt enkel de titel van het bericht weergegeven op mijn blog. Het bericht zelf is leeg.

Hoe kan dit worden opgelost? Waarin verschilt het posten via webbased Gmail met het posten via e-mail vanop mijn GSM? Dien ik enkele instellingen aan te passen op mijn gsm?

Alle hulp is welkom.

Alvast bedankt op voorhand.

edit: opgelost

Hallo Jannesmat,



Normaal moet dit gaan met een GSM, maar hier heb ik geen ervaring mee, daar ik geen mails met mijn GSM kan versturen, zo kan ik het ook niet uittesten.

Wat je kan doen is een bericht via uw GSM naar uw blog sturen, van het resultaat maak je een printscreen.

Stuurt mij deze printscreen door hetzij op mijn mailadres of hier op het forum via PB, zo kan ik het voorleggen aan de webmaster.

Pépe

Beste,

Blijkbaar zelfde probleem met iPAD en HP iPAQ. Kunt U ons vertellen wat te doen om dit probleem op te lossen?

Alvast dank,

quote="Pépe"]Hallo Jannesmat,



Normaal moet dit gaan met een GSM, maar hier heb ik geen ervaring mee, daar ik geen mails met mijn GSM kan versturen, zo kan ik het ook niet uittesten.

Wat je kan doen is een bericht via uw GSM naar uw blog sturen, van het resultaat maak je een printscreen.

Stuurt mij deze printscreen door hetzij op mijn mailadres of hier op het forum via PB, zo kan ik het voorleggen aan de webmaster.

Pépe[/quote]


Beste Pépe,

Het probleem is dat als je met een iPAD of zelfs een HP IPAQ de tekst naar de blog verzend, deze alleen de titel toont maar niks van de tekst.
Is dit een compatibiliteits probleem tussen verschillende browsers?
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!