Foto's verdwenen in linkerkolom

Dit is de plaats waar je terecht kan voor technische problemen in verband met uw blog.

Moderator:Moderators

Ik stel juist op mijn blog vast dat mijn foto's in de linkerkolom om één of andere reden niet meer zichtbaar zijn . Wie kan mij raad geven aub ?
Dank bij voorbaat,
Chris

http://www.bloggen.be/warresearcher

Hallo,


Laat ons met die rode kruisjes eens afwachten tot morgen, gezien je ze geplaatst hebt, van uw harde schijf en momenteel zijn er problemen met de server van bloggen.be

Pépe

Beste Pépe

Hartelijk dank voor je antwoord . We zijn nu inmidels al een week verder en het probleem doet zich nog steeds voor ... Ik kan die met die rode kruisjes niet verwijderen en ook niet vervangen door een nieuwe foto van mijn harde schijf .
Is er een oplossing hiervoor misschien ?

Met vriendelijke groeten,

Chris

Beste,


Er zijn momenteel nog steeds problemen op bloggen.be zie

http://www.bloggen.be/Forum/viewtopic.php?p=18060#18060

Pépe

Goede morgend Pépe

Ik lees en zie dat de onderhoudswerken inderdaad succesvol zijn verlopen. Proficiat voor het harde werk !
Toch blijf ik nog steeds met hetzelfde probleem opgezadeld zitten. Als ik een foto van de harde wil opladen en links bovenaan in de tekst naast mijn naam (hoofding) wil plaatsen krijg ik steeds de volgende foutmelding :l
Warning: fopen() [function.fopen]: Unable to access /home/users/senioren/web/blogimages.bloggen.be/warresearcher/small_3-4ecfa8e6ca1bfa97bb6041ffea8638aa.jpg in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/resize_image_dynamic.inc.php on line 104

Warning: fopen(/home/users/senioren/web/blogimages.bloggen.be/warresearcher/small_3-4ecfa8e6ca1bfa97bb6041ffea8638aa.jpg) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/resize_image_dynamic.inc.php on line 104

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/resize_image_dynamic.inc.php on line 105

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/resize_image_dynamic.inc.php on line 106

Ik ben zowat ten einde raad omdat zoals reeds gezegd al mijn foto's in de linkerkolom ook zijn verwijderd en vervangen zijn door rode kruisjes .

Met dank bij voorbaat voor de ondersteuning,

Chris

Beste,


Gezien dit een technisch probleem is, heb ik de webmaster van het probleem op de hoogte gebracht, een beetje geduld en dan komt dit wel in orde.

Pépe

Beste,


De webmaster, meldt mij, dat het probleem is opgelost, op de rode kruisje na, die zijn niet meer te redden, je kan ze verwijderen en opnieuw plaatsen, sorry, maar dit is nog de enige mogelijkheid. Het plaatsen zou nu moeten mogelijk zijn, zonder de foutmelding te bekomen.

Pépe
Hallo,

ik heb een gelijkaardig probleem. Aan het begin van de vakantie maakte ik een proef-blog aan voor mijn klas. Alles verliep prima, fotootjes en berichtjes ingevoegd en zo.

Gisteren veranderde ik het adres van www.bloggen.be/m2 naar www.bloggen.be/klasm3. En toen waren mijn 2 foto's in de linkse kolom ineens rode kruisjes. Ik kan ook geen foto invoegen in een bericht, want ook dan krijg ik een kruisje.

Niet zo'n leuke start voor de leerlingen, met hun nieuwe blog. Wat doe ik fout of wat loopt er fout? De foto's die in wilde invoegen waren minder dan 100 kB, dat heb ik gecheckt.

Alvast bedankt!

Hallo Juf Willems,


Verwijder eens deze foto's en plaats ze eens terug, lukt het niet laat het dan maar weten.

Pépe
Hoi,

ik heb het vandaag opnieuw getest, nog steeds zonder succes... Zelfs als ik de foto volledig verwijder en opnieuw een foto invoeg in de linker kolom of bericht, krijg ik een rood kruisje.

Toen ontdekte ik iets raars. Dit kreeg ik als foutmelding bij het invoegen van een foto in een bericht (foto van harde schijf!!!!):

Warning: opendir(/home/users/senioren/web/blogimages.bloggen.be/klasm3) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory in /home/users/senioren/web/blog-scripts/Includes.2/verwijderen_handle.inc.php on line 19

Heb dan eens geprobeerd een foto die online staat (google, afbeeldingen) in te voegen, dat lukt wel? En volgens mij lukte dat een paar dagen geleden nog niet...

Dus foto die online staat lukt wel, foto die van harde schijf komt niet...

groetjes!
Tine

P.S. Op mijn andere weblog (www.bloggen.be/bos_en_klimaat) lukt alles wel.

Hallo Juf Willems


Als je wil mag je mij eens per PB uw inloggegevens door mailen.

Pépe
© 2005-2017 Bloggen.be | Helpdesk | Contact
Je eigen website blog snel, gebruiksvriendelijk en gratis! Op Bloggen.be natuurlijk!